Loading...
Samsung N150 4G NOTEBOOK

Samsung N150 4G NOTEBOOK

Loading...
Samsung öz LTE şəbəkəs(n)i təchizatını istifadə edərək yeni Netbooku N150i canlı əlaqə ilə tanıtdı. Samsung N150 bu an HSPA 4G ünsiyyət texnologiyası və WiFi daxilolma,müraciət xüsusiyyəti ilə bazarda satışa təqdim edilmişdir. Xidmət proqramına və bazardan gələcək tələbə bağlı olaraq N150 LTE texnologiyası ilə də satışa təqdim ediləcək.
LTE texnologiyasının əlavə olunması, nə vaxt və harada olsalar olsun yüklü miqdarda məlumatlara çatmaq məcburiyyətində olan bütün Samsung N150 istifadəçilərinə yüksək sürətli, qısa gecikmə davamlı və hər vaxt hər yerdə istifadəyə hazır əlaqə xüsusiyyətləri təqdim edəcək. İlk dəfə, gələcək nəsil şəbəkələr qərargaha hazırlanan cib telefonu operatorları şəbəkələrinin gücünü və gerçək faydalarını son istifadəçilərinə göstərmək üçün güclü məhsullar təqdim edə biləcək.

Samsung N150 4G NOTEBOOK

Samsung N150 4G NOTEBOOK

Samsung N150 4G NOTEBOOK
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

LaLa

3 İyul 2010 12:44

Qırmızı rənqdə olanı qəşəngdi

RAMIN-YK

22 Aprel 2010 18:08

YAXSIDI

Ronnie_7

5 Mart 2010 20:51

Samsung baha olur)))Acer yaxşıdı)))
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

PRESTIGE

5 Mart 2010 18:21

bir kelme personal komputere notebook chtata bilmez.Fujitsu Simens yekdi.ilin en yaxwi komputeri secildi ve amerikanin herbi bazasinin komputerlerinin hazirlanmasi mehz bu brende tapwirildi.Mendede bu komputerdi kefiyetide goz qabaqindadi.

Suliko

5 Mart 2010 11:39

Qırmızı rənqdə olanı qəşəngdi)
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

GizLi_DünYa

5 Mart 2010 02:03

qesheng görünüshü var sexymix
--------------------
Sənin yeni sevgilini görəndə başa düşdüm ki, mən həqiqətən gedərkən hər şeyi özümlə aparmışam. Hətta sənin zövqünü də.

LARACROFT

4 Mart 2010 23:33

1-ci şəkildəki notebook xoşuma gəldi
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

MR.QARRI

4 Mart 2010 20:01

mən persanalnı kompyuterə üstünlük verirəm

ESTRELLA

4 Mart 2010 18:14

apple ntebookuna catan oolmaz!!!!!!!!!

HellsAngeL

4 Mart 2010 17:44

nəsə samsungnan heç aram yoxduyee... pardon

Kedicik_19

4 Mart 2010 17:38

Mende de Samsungdu,ama tebii ki sirf bu deyil

WomAnizeR

4 Mart 2010 17:31

Toshiba onnan bashka yalandi... Kim istese teshkil edim)))

GaGuLiK

4 Mart 2010 17:21

Sitat: RITMEX
Toshiba A series Forever)

aha Aydındı)

XeTaI

4 Mart 2010 17:20

Toshiba A series Forever)

Elif_87

4 Mart 2010 17:17

Məlumat üçün çox sağ ol... 5+

GaGuLiK

4 Mart 2010 17:10

məndə uje var bunnan ))