Loading...
Azərbaycanı “Eurovision-2010”-da təmsil edəcək müğənni seçildi!

Azərbaycanı “Eurovision-2010”-da təmsil edəcək müğənni seçildi!

Loading...


Bu ilin mayında Norveçin paytaxtı Osloda keçiriləcək “Eurovision-2010” mahnı müsabiqəsində Azərbaycanı Səfurə Əlizadə təmsil edəcək.

Təmsilçimiz isə “Eurovision” müsabiqəsi üzrə Azərbaycanın nümayəndə heyətinin rəhbəri Adil Kərimli tərəfindən açıqlanıb. Maraqlısı burasındadır ki, təmsilçini təyin etmək üçün münsiflər heyəti 30 dəqiqəyə yaxın fikir mübadiləsi aparıblar.

Azərbaycanın builki müsabiqə təmsilçisi bu gün “Buta Palace”da keçirilən milli finalda müəyyənləşib. Final mərhələsinə vəsiqə qazanan Səfurə Əlizadə, Məryəm Şabanova və “Milk&Kisses” qrupu 55-ci “Eurovision” müsabiqəsində Azərbaycanı təmsil etmək uğrunda mübarizə aparıblar. Təmsilçimiz və ifa edəcəyi
mahnı milli münsiflər heyətinin üzvləri İTV-nin baş direktoru İsmayıl Ömərov, Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasının rektoru Fərhad Bədəlbəyli, Azərbaycan Dövlət Filarmoniyasının direktoru Murad Adıgözəlzadə, Beynəlxalq Musiqi Şurasının Azərbaycan Milli Musiqi Komitəsinin prezidenti Lalə Kazımova, dirijor Azad Əliyev, Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin nümayəndəsi Mənzər Nurəliyeva, Gənclər və İdman Nazirliyinin nümayəndəsi Fərhad Hacıyev tərəfindən seçiləcək. Münsiflər heyətinin üzvü Fərhad Bədəlbəyli seçimdə iştirak etməsə də, öz səsini canlı bağlantı vasitəsi ilə verib.

Azərbaycanın milli finalı Gürcüstanın müsabiqənin Azərbaycan üzrə Milli Yayım Şurası olan İctimai Televiziya və Radio Yayımları Şirkəti, həmçinin Türkiyənin TRT və Gürcüstanın İctimai Televiziyası ilə canlı yayımlanıb. Milli final konsertini izləmək üçün ölkəmizə gələn Gürcüstanın İctimai Televiziyasının baş direktoru Gia Cantirya canlı izləyib.

Milli final konsertində “Eurovision-2009” müsabiqəsində AZərbaycanı təmsil edən AySel Teymurzadə “Always”, “Fallin” və bir də yeni mahnı ifa edib. Final konsertinin qonaqları sırasında Rusiyanın “Fabrika zvezd” layihəsindən tanınan Dakota və Gürcüstanın builki yarışmada təmsil edəcək Sofo Nijaradze çıxış ediblər.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

hekimli

13 Aprel 2012 18:08

Bu ilin mayında Norveçin paytaxtı Osloda keçiriləcək “Eurovision-2010” mahnı müsabiqəsində Azərbaycanı Səfurə Əlizadə təmsil edəcək.

hekimli

28 Mart 2012 16:46

safura 1ci olmaliydi

LaLa

3 İyul 2010 12:46

Məryəm getməli idi

SHAH RUKH KHAN

26 Mart 2010 14:20

bu Safure tapwirilmiwdir ay camaat.en yaxwi sesi olan Meryam qaldi qiragda,bunu secdiler.Azerbaycanin coxdanki pewesi bele etmek,pul ver ve get avrovijina!!Heyif Meryemden.Amma ozumuzunkidi ona gore buna dua elemeliyik)) bir deki men dua edecem ki,bu lebedinoe ozero paltarini geyinmesi.ayaqlarini ortse yaxwidi,bize yarawmaz,birdeki,ayaqlari ne gundedir onun.adam baxanda ele bilir ki,konslaqerden cixib.

alice

24 Mart 2010 22:46

mence bize qalibiyyet qazandirmayacaq cunki yaxshi oxumur yeriyox

quentin

24 Mart 2010 14:50

safuranin getməyinin heç yeri yoxdur.məncə ən layiqli məryəm idi.amma yenə də ölkəmizə azarkeşlik edəcəcəm.başqa əlac yoxdur.

FANATKA_PATTINSONA

23 Mart 2010 19:06

azerbaycan birinci olacaq. ireli azerbaycan. qalibiyet bizi gozleyir.

lalo.

20 Mart 2010 14:56

Azerbaycan bu defe axirdan 1ci yeri tutacaq

NARA-19

11 Mart 2010 13:02

SEFURE SUPERDI O LAYIQDI TEMSIL ETMEYE MEN ONDAN UGUR GOZLEYIREM... love

Mustafazade

10 Mart 2010 15:04

Sefurenin Evrovision musabiqesinde iwtiraki hec yaxwi olmadi. Onu yarawdirmadim, hec beyenmedim. Hec olmasa ozune yarawan paltar geyinsin.. Aciq-saciq geyinmekle deyil ee, gerek yarawsin axi. negative

YERAZGIRL

4 Mart 2010 20:40

birdeki demisdiler sefure guyam tapsirilib biraz inaniram amma milk and kiss qrupuna yazigim gelir 2 defe finalacan gel sorada secilme

WomAnizeR

4 Mart 2010 15:02

xeber geride qalib eee)))

Azeri1qizi

4 Mart 2010 14:29

Safura sehneye yarashir,amma gerek oz ustunde ishlesin,ozune guc toplasin,Osloda bizi yaxshi temsil etmeye,umud edirem ki yaxshi olar,InSHALLAH!

Anastya

4 Mart 2010 13:56

man basha dushmuram hec kim bunu istamir .butun azerbaycan bunu beyenmir.bu kimin adamidi ki bela kiii bunu gondardilar.cayirtkaya oxshuyur.bash yeka badan da ki 2liy taxta.Meryam gedardi kashhhhhhhhhhhhhhh

HellsAngeL

3 Mart 2010 22:12

nea safuranı yox məryamın getməyini istiyirdim

... AZE ...

3 Mart 2010 20:05

SABISHKA,
hec orda da olmayacayiq recourse
--------------------
БУДЬТЕ РЕАЛИСТАМИ - ТРЕБУЙТЕ НЕВОЗМОЖНОГО!!! ЧЕ ГЕВАРА

Mr_RoCCo

3 Mart 2010 19:59

Hayif hayif.....hec ne...... yoo
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

GizLi_DünYa

3 Mart 2010 18:09

Yaxshi oxuyur,ama ela oxumur,yenede ümid edek ki,Azerbaycani laziminca temsil ede bilecek. Aaaa birde biraz Azerbaycana uygun geyinse chox gözel olar.
--------------------
Sənin yeni sevgilini görəndə başa düşdüm ki, mən həqiqətən gedərkən hər şeyi özümlə aparmışam. Hətta sənin zövqünü də.

SabishKa

3 Mart 2010 17:06

Axirdan 3-lukdeyik :))

.joy.

3 Mart 2010 17:01

ilove yahoo

Ruhsar

3 Mart 2010 16:55

SAfura ozune guvenir,umdi eliyirem yaxshi olacaq[/color]
[color=#990000]UgUrLaR

Violet-89

3 Mart 2010 16:49

Safura secilende az qala deli olum.Meryam,Milk&kisses super.

Dj.Samo

3 Mart 2010 16:41

Mene gore en layiqli Milk&Kisses qrupu idi.. Heyif onlar getmediler.. Ne etmek olar Safurayada ugurlar, amma inanmiram hech ilk onluga dushek..

Sevka_(JoY)

3 Mart 2010 16:40

Eeeeeeeeeeeh men Safurani istemirdim..Meryem getmeli idi.Sefura getsin,atestat imtahanina hazirlassindaaa..Agzin acib,ingilisce oxuyanda,ele bil agzindan qatiq tokulur..
looooooooool..xosum,gelmedi,secimden..Tsk,xeberi 1ci burdan oxuyub,bildim.
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

-Jasmin-

3 Mart 2010 15:48

Türklərdən kos koca Manga getdiyi halda bizdə Yeni ulduz qalibi Safura gedir
çox gülünc seçim oldu
Məryəm getməli idi
fellow

ESTRELLA

3 Mart 2010 15:39

bsafuranin super sesi yoxdu.sadece sehne yarawigi var .......evrovisionada safura kimisi yarawir.gerek yaxwi oxusun .....ugurlar......................gorek bu il necenci yer oluruq???

Suliko

3 Mart 2010 13:11

Uğurlar ona..çalışsın layiqincə təmsil etsin bizi
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

Qreqor Zamza

3 Mart 2010 12:55

Məncə Məryəm getməli idi.Safuranın səsi yoxdu.Geyiminə görə Safuranı seçdilər.)Amma yenədə uğurlar.)
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Tuvana

3 Mart 2010 11:28

Bu il uğur gözləmirəm. Gərək hansısa bir məşhurnan calaşdıralar ki, keçən ilki kimi ola.
--------------------
========================
Azad Fikir, Azad Düşüncə, Azad İnsan
========================

Hitch

3 Mart 2010 11:17

Eshi dunen baxdim buna ele en yaxshi oxuyanda bu idi:)