Loading...
Azərbaycanı “EUROVİSİON-2010” - da kim təmsil edəcək?

Azərbaycanı “EUROVİSİON-2010” - da kim təmsil edəcək?

Loading...

Martın 2-də “Buta Palace”-da “Eurovision-2010” mahnı müsabiqəsində Azərbaycan təmsilçisinin seçilməsi üçün milli final konserti keçiriləcək. Bu barədə “Eurovision” üzrə Azərbaycanın musiqi koordinatoru Zəhra Bədəlbəyli bildirib.
Z. Bədəlbəyli deyib ki, milli final tam “Eurovision” party formasında təşkil olunacaq. Finala vəsiqə qazanmış üç namizəd - Məryəm Şabanova, Səfurə Əlizadə və Milk&Kisses qrupu Azərbaycanı Norveçin paytaxtı Osloda keçiriləcək 55-ci “Eurovision” müsabiqəsində təmsil etmək uğrunda mübarizə aparacaq. Onlar 5 əcnəbi bəstəkarın Kiyevdə yazdırdıqları mahnılarını milli münsiflərin və tamaşaçıların qarşısında nümayiş etdirəcəklər. Məhz martın 2-də bu ilin mayında keçiriləcək “Eurovision-2010” mahnı yarışmasında Azərbaycanı təmsil edəcək musiqiçi və onun ifa edəcəyi mahnı müəyyənləşəcək. Musiqi koordinatoru gecənin musiqili qonaqlarının olacağını da deyib.
Qeyd edək ki, fevralın 2-də Azərbaycan təmsilçisinin seçilməsi üçün milli yarımfinal keçirilib. 6 namizəd arasından 3-ü həmin gecə finala vəsiqə qazanıb.
   
P.S. Bəs sizcə Azərbaycanı Eurovisionda kim təmsil etməlidir?
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

LaLa

3 İyul 2010 13:05

Səfurə Əlizadə

_Barbi_

25 Fevral 2010 22:46

Safura gedecek sozsuzki

Teymur_1983

20 Fevral 2010 17:23

eziz form istirakcilari evvelce haminiza slamlar..... Mence bizimkilerden kim getse bele eurovisionun yarimfinalini bele kece bilmeyecek.. bu oxumaqnan bu mahnilarnan olmayacaq. kecen il Arasin sayesinde 3 cu yere cixdiq deye hec kim arxeyinlashmasin.. bu il lap beteri de ola biler.. hec olmasa calisib yerimizi qoruya bilek.. mence kim gedir getsin ilk novbede eger biz cempion olmaq isdeyirikse.... en esasi mahni secimmimiz cox yuksek seviyyeli mahni olsun.. ritmik sozleri hasand basa dusulen yani (inglis dlinde) hasand basa dusulsun axi butun dovletler ingilis dilini tam basa dusmur.. asas o dur bir iki kupleti yadda qalan olsun ve ritmik olsun. ve imkan olsa orda skripka da olsa yaxsi olar.. onsuz da bu ollarin mahni cempanati di adinnan onsuz da belli olur. gerek ollarin isdeyi ile eyqlasaq. eger cempion olmaq isdeyirikse.. amma sonda avropalilarin onsuz da zovqu yoxdu. Mesele bele di.. Konlu baliq isdeyenin quyrugu gerek suda ola bu qeder sag olun.........

Ronnie_7

20 Fevral 2010 14:21

Bəs sizcə Azərbaycanı Eurovisionda kim təmsil etməlidir?

Səfurə Əlizadə. Müxtəlif səbəblərə görə bunun yer tutması çoxdu. 1-cisi- görəcəklər 17 yaşı var, yani ən cavanı. İkincisi qəşəng cazibədar,3-cüsü bacarıqlı və gözəl səsli xanımdı...
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Elif_87

20 Fevral 2010 10:11

Bəs sizcə Azərbaycanı Eurovisionda kim təmsil etməlidir?
Kim gedir getsin əsas odur ki, yer tuta bilsin...

Sevka_(JoY)

20 Fevral 2010 03:44

BoBi,
[/b] Belke, Ibrahim Borcali ? [b]

[/b] Bana sorarsiniz, Meryem..ama,Roku daha cox sevirem...heyif,bizim Rokerler Rokun veteni Avropada hecne ede bilmezler..1 deki,Avropa Rokdan doyub uje..Safuradaki, getsin Attestat imtahanina hazirlassin ..Korpedi hele..[b] tongue2
__ [/b] Birdeki, Ay Millet tutaq ki, Azerbaycan qalib geldi...Biz gelen il, ev yiyesi olmaga haziriq? Azer- da ele bir yer var, o qeder milleti tutacaq ??? [b]
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

HellsAngeL

19 Fevral 2010 22:55

Sitat: LineageII
Məryəm

AGS_EL

19 Fevral 2010 22:52

Meryam Şabanova vəssalam

Fatime

19 Fevral 2010 22:39

bilmirem kim temsil etmelidir onu bilirem ki bu il de qalib ola bilmeyeceyik.

YERAZGIRL

19 Fevral 2010 21:41

ee eyni movzu ne qeder olar dedimki meryem getsin fsyooooo

sahin221

19 Fevral 2010 21:41

Safuradan basqa kim gedir getsin.

Lineage

19 Fevral 2010 21:39

Məryəm

J_LADY

19 Fevral 2010 21:29

P.S. Bəs sizcə Azərbaycanı Eurovisionda kim təmsil etməlidir?

Məryəm Şabanova.
Milk and Kissesin alternativləri çoxdur yarışmada.Qazanma şansları azdır.Safurə ümumiyyətlə oxumasın.O ingiliscə oxuyanda məni alergiya tutur.Dilinə yatmır ingiliscə.Elə ona görə də Azərbaycanca seçmişdi mahnısını.Yenə də o qızı bəyənmirəm.Antipatiyam var.
Amma Məryəm hərtərəfli auditoriyanın rəğbətini qazana biləcək getsə.İnşallah o gedər!
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

UKA

19 Fevral 2010 21:29

Hansi yaxwi temsil edecekse o...

Paris

19 Fevral 2010 21:06

P.S. Bəs sizcə Azərbaycanı Eurovisionda kim təmsil etməlidir?


Səfurə Əlizadə

Rufat

19 Fevral 2010 20:07

Sitat: BoBi
manaf agayev

BoBi sən düzəlməyəcəksən:)
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

Tena

19 Fevral 2010 20:04

Sitat: BoBi
manaf agayev

lol

LARACROFT

19 Fevral 2010 19:59

Safuradan başqa hər ikisini də bəyənirəm.İkisindən biri məncə getməlidir
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

MR.QARRI

19 Fevral 2010 19:44

P.S. Bəs sizcə Azərbaycanı Eurovisionda kim təmsil etməlidir?


safurə əlizadə

Miss_Zaqadka

19 Fevral 2010 19:37

3u arasinda secim etsem mence Milk&Kisses..nu onlar dea tam super deyil mence..ama bawqa vibor yoxdu.neynemek olar??

GaGuLiK

19 Fevral 2010 19:26

Sitat: GaGuLiK
Məryəm Şabanova

holley