Loading...
“Kurtlar vadisi” məhkəməyə verdi

“Kurtlar vadisi” məhkəməyə verdi

Loading...
“Kurtlar vadisi” məhkəməyə verdi

“İnter-az” kanalı müəllif hüquqlarını pozmaqda ittiham olunur

“Kurtlar vadisi” teleserialının istehsalçısı Moskvada yayımlanan Azərbaycan dilli telekanalı məhkəməyə verib. Lent.az-ın “SalamNEWS”ə istinadən verdiyi məlumata görə, “İnter-az” telekanalı məşhur türk serialını icazəsiz yayımladığına görə məhkəməyə düşüb.

“İnter-az”ı serialın istehsalçısı olan “Panafilm” məhkəməyə verib. Telekanal müəllif hüquqlarını pozmaqda ittiham olunur.

“Türksat” peyki vasitəsi ilə yayımlanan “İnter-az” kanalının yayımı dayandırılıb. Kanal isə öz növbəsində teleserialın yayımın dayandırıb. Lakin buna baxmayaraq “Panafilm” şikayətin geri götürməyib. Hal-hazırda “Panafilm”lə kanal rəhbərliyi arasında vasitəçilərin köməyi ilə danışıqlar aparılır.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

12 Avqust 2013 23:34

onsuz da hec baxmiram duzu hec beyenmirem
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

LaLa

3 İyul 2010 13:08

qanunsuz yayımlanıb o oyda serialı elə olar daaaaaa

J_LADY

19 Fevral 2010 19:27

Halaldı da bu türklərə,ən sevdiyim xüsusiyyətləidir öz mallarına sahib çıxmaları.Erməniləri də Evrovisiondan çıxartdırıblar onların plagiat mahnılarına görə
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

A_L_F_A

19 Fevral 2010 16:29

MARAQLİ XƏBƏRDİ

princesa

19 Fevral 2010 16:27

cox sevindim vermekilerine gore dance1

Ronie101

19 Fevral 2010 11:22

bu hefte yena vermadiler taxtabashlar, eseb

Rammstein-

18 Fevral 2010 23:47

ne kinodue bu,...o boyda kiwiler uwaq uwaq hereketler eleyir,.
beni seviymisin?)))))

Sevka_(JoY)

18 Fevral 2010 23:14

[/b] Ejeb edifdi [b]
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

Miss_Zaqadka

18 Fevral 2010 19:32

bu srial qeder menasiz ve yalanla dolu serial gormemiwem..zehlem gedir..Polat 100 defe olub guya 1100 defe de dirilib..uff..uydurmadi bawdan ayaga..hem de ifrat derecede.

Kedicik_19

18 Fevral 2010 17:54

Bu serialin adi gelende butun eseblerim alt-ust olur

MR.QARRI

18 Fevral 2010 17:28

qanunsuz yayımlanıb o oyda serialı elə olar daaaaaa

Elif_87

18 Fevral 2010 16:49

Sitat: GaGuLiK
kanal bağlanıb ama şikayəti geri götürmür.

mocking Geri götürsə nə olacaq? Kanal açılacaq? lol

UKA

18 Fevral 2010 16:38

fellow

GaGuLiK

18 Fevral 2010 16:12

bu Panafilm də nə sırtığ çıxdı ) kanal bağlanıb ama şikayəti geri götürmür.