Loading...
Dünyanın Ən Çox İzlənilən Filmi Artıq Avatar

Dünyanın Ən Çox İzlənilən Filmi Artıq Avatar

Loading...
Dünyanın Ən Çox İzlənilən Filmi Artıq Avatar
Dünyanın Ən Çox İzlənilən Filmi Artıq Avatar
Dünyanın Ən Çox İzlənilən Filmi Artıq Avatar

Titanicin 1997-98'dəki 1 milyard 843 milyonluq gəlir ilə rekordu, dünənki satışlardan sonra cəmi gəlirinin 1 milyard 859 milyona çatdığı açıqlanan Avatar oldu. Dünyanın ən çox izlənilən və ən çox qazanan filmi olmağı bacaran "Avatar" rejissor Ceyms Camerona Titanicdən sonra 2 dəfə eyni müvəffəqiyyəti gətirdi.

Nümayişə girdiyi gündən bəri büdcəsi, çəkiliş texnikaları, xarakterləriylə çox müzakirə edilən Avatar, gözlənildiyi kimi dünyanın ən yüksək gəlirinə sahib film olmağı bacardı. Ceyms Camero'nun yeni ləqəbi isə Titanic filminin unudulmaz repliklərindən olan "Im the king of the world" dən ilhamlanılaraq "Dünyanın Kralı" oldu.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Sevka_(JoY)

12 İyul 2010 02:50

Mən hələ də, bu filmə baxmamışam ee recourse
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

LaLa

3 İyul 2010 13:11

Mən baxdım,bir az multfilmə oxşasa da ümumilikdə xoşuma gəldi.

Suliko

17 Fevral 2010 16:34

James Cameron-a halaldır vallah ki) Bəyəndiyim rejissordur..filmləri super olur..uğurları isə göz qabağındadır)
Bələ də olmalı idi..deyilənə görə kişi 4 il bu filmin üzərində işləyib ) Oskarı mütləq alacaq bu film
Filmə isə çooox təəsüflər olsun tam baxa bilməmişəm recourse ..inşallah baxaram)


Birinci şəkil maraqlı alınıb amma )))
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

pink butterfly

17 Fevral 2010 11:22

calypso,
duz deyirsen. bu xeberi oxumusam.. Hami baxib amma men yox.vaxt tapib baxa bilmirem. eseb

MR.QARRI

17 Fevral 2010 10:06

axıra kimi baxmışam inanmazsız original diskini də gətiriblər mənim üçün doğurdan da supppperrr filmdi

Elif_87

17 Fevral 2010 09:50

Sitat: LineageII
Hamı Avatarı izləyib bircə mən yox)

Sitat: UKA_86
mende hele izlememiwem))


Mən də hələki vaxt tapıb izləyə bilməmişəm, tək deyilsiz wink2 ...
Amma maraqlı gəlir... winked

calypso

16 Fevral 2010 23:54

maraqli kondu cinde qadaqa qoyulub bu filme belay

LARACROFT

16 Fevral 2010 22:26

Çox sağ ol.Bu xəbəri eşitmişdim
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Ronnie_7

16 Fevral 2010 22:12

Yeri var bu flmin. Biraz baxdım əvvəllərinə.
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Viva forever

16 Fevral 2010 21:56

baxmamisam amma uje maraqli gelir nese

UKA

16 Fevral 2010 21:29

Sitat: LineageII
Hamı Avatarı izləyib bircə mən yox)

Tek sen deyilsen dostik mende hele izlememiwem))

Germany666

16 Fevral 2010 21:18

Hmmmmm normal filmdi

Lineage

16 Fevral 2010 20:54

Hamı Avatarı izləyib bircə mən yox)

FENERLI

16 Fevral 2010 20:38

Avatar filmine baxmaq isterdim twk

holley

16 Fevral 2010 20:17

he eledi.men ele ozum 2defe izlemiwem.

DECEL VE GOZEL

16 Fevral 2010 20:16

TSK.XEBERE GORE

GaGuLiK

16 Fevral 2010 20:12

Tianic mənim ən sevdiyim filmdir...xüsusi də ona bağlılığım 5də oxuyanda maşım səhnəsindən sonra oldu ))