Loading...
Əsgərlərimiz erməni snayper qadını əsir götürdü

Əsgərlərimiz erməni snayper qadını əsir götürdü

Loading...
 
Feysbuk sosial şəbəkəsində cəbhə bölgəsində bir erməni qadın snayperin girov götürüldüyü haqda məlumat yayılıb.

Sosial şəbəkə istifadəçilərindən birinin yaydığı məlumatda Ağdamın Quzanlı qəsəbəsində erməni snayperin ələ keçirildiyi qeyd edilib. Lakin məlumatın doğruluğu ilə bağlı əminlik ifadə edilməyib.

Bildirilir ki, snayper hərbçilərimiz tərəfindən dindirilir. Yayılan məlumatı dəqiqləşdirməyə çalışırıq.
 
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

14 Avqust 2014 02:43

çox bəyəniləsi xəbərdi çox
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

Ssami yusuf

6 Avqust 2014 17:41

Müharibe olmasın.esgerler ölmesin.hanssısa qorxaq Özge himayesinde olan dövlete göre oğullar ölmesin.Varlı balaları durub da, Kasıb balaları ölmesin bj

sevinc m-zada

4 Avqust 2014 18:19

Sitat: LlLesiARe
ALLAHIM cox wukur.. Inwallah veziyyet bizim ucun ela, ermeniler ucun cox pis olar. ALLAH esgerlerimize guc-quvvet, sebr versin..amin..!

Amin!
--------------------
love Koray İzitaş Vine love

emiwka

4 Avqust 2014 18:07

ALLAH ESKERLERIMIZI QORUSUN.AMIN ALLAH DUAM SIZINLE OLSUN AZERBAYCAN ESKERLERI AMIN ALLAH......
--------------------
Getdim Sagolun

wirinay

3 Avqust 2014 23:33

Uca Yaradan bize yar olsun.Biz guclu dovletik.Sadece gucumuze inanmaliyiq.Men sehidlerimize Allahdan rehmet dileyirem.Biz tarixen minlerle sehid veren xalqin ovladlariyiq.Olumun gozune baxmaqdan qorxmayaq.Allah sebr versin cumlemize.AMIN

Tirpagimiz ugrunda cihad etmeye deyer.

melisa can

3 Avqust 2014 18:30

men qatarmaam o nu hecvaxd olkesine.esirlermizi qirdilar.dindirib dirir-diri yandiraram o ....... ni..!

Ahu 05

3 Avqust 2014 17:17

Cox sukur!!

A_K

3 Avqust 2014 15:51

Dindirmesinlere....atasıns od qoysunlar!
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

LlLesiARe

3 Avqust 2014 15:47

ALLAHIM cox wukur.. Inwallah veziyyet bizim ucun ela, ermeniler ucun cox pis olar. ALLAH esgerlerimize guc-quvvet, sebr versin..amin..!