Loading...
Ərdoğanın səsi batdı

Ərdoğanın səsi batdı

Loading...
 
 
Türkiyənin baş naziri Rəcəb Tayyib Ərdoğan seçki kampaniyası çərçivəsində Van şəhər meydanında keçirilən mitinqdə çıxış edib.

Türkiyə telekanallarının canlı yayımında R.T.Ərdoğanı dinləyənlər şoka düşüb.

Belə ki, baş nazirin səsi tam batıb və o, qısıq səslə meydana toplaşanlara müraciət edib. Mövzu Türkiyə vətəndaşları tərəfindən sosial mediada geniş müzakirə olunur.

Xatırladaq ki, Türkiyədə martın 30-da bələdiyyə seçkiləri keçiriləcək.
 
 
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

sevinc m-zada

17 May 2014 18:58

caaaan anai qurban
--------------------
love Koray İzitaş Vine love

Starbucks

31 Mart 2014 16:06

Daha özlərini yaxşı göstərmək üçün, Klona dönüblər... yoo
--------------------
Follow İnstagram: @anti_standart

Jenny J

30 Mart 2014 14:37

Sitat: A_K
"qıryətiv" nedi?))

Kreativ yəni ingiliscə Creative-Yaradıcı.Azərbaycan dilində də qıryətiv kimi dedim mocking
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



A_K

30 Mart 2014 13:54

Sitat: Jenny J
Azərbaycana gəlsin "qıryətiv" üsullarla səsini açaq ;)

"qıryətiv" nedi?))
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

Jenny J

30 Mart 2014 13:54

Sitat: A_K
Aha, baldan tutmuş her bir ses getiren erzaqlara qeder yeyib, içinde yumurta olmaqla;))

Azərbaycana gəlsin "qıryətiv" üsullarla səsini açaq ;)


Ama səsinə çox güldüm türk multifilmlərindəki pişiklər kimi çıxır səsi mocking
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



A_K

30 Mart 2014 13:43

Sitat: Jenny J
Quş yumurtası içib görəsən ?

Aha, baldan tutmuş her bir ses getiren erzaqlara qeder yeyib, içinde yumurta olmaqla;))
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

Jenny J

30 Mart 2014 13:15

Sitat: A_K
Hmm..sesinin dűzelmesi űçűn daha neler içmeyib ama yene dűzelde bilmeyibmişki bele çıxıb sesi

Quş yumurtası içib görəsən ? lol
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



Eva_1

29 Mart 2014 12:40

tövbə tövbə gülmədən dura bilmədim
Bir dəfə bir video ya baxmışdım xoruzun səsi batmışdı qışqıra bilmirdi
o yadımda düşdü
--------------------

A_K

29 Mart 2014 01:18

Sitat: Jenny J
Televizorda gormuwdum

Hmm..sesinin dűzelmesi űçűn daha neler içmeyib ama yene dűzelde bilmeyibmişki bele çıxıb sesi
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

gulumse

28 Mart 2014 23:00

ALLAH SEFA VERSIN

Jenny J

28 Mart 2014 21:39

Televizorda gormuwdum
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



Night Wolf

28 Mart 2014 21:34

twitter ve youtube istifadeçilerinin ahı tutdu yazığı amma men hemişe onun yaxşı siyasetçi olduğnu fikirleşirem
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

Emily_01

28 Mart 2014 21:12

youtube video tebii olaraq burada (Istanbulda) achilmir. Hetta burdaki kechen youtube qadagasi haqqinda olan xebere yalniz 1 defe rey yazdiqdan sonra gire bilmedim artiq. Diger bolmelere baxmaq olur,hemin xebere ise daha gire bilmirem.
xeberlerde baxdim , sesi mukemmel yarashib! winked

SwAg VaMpIrE

28 Mart 2014 21:08

Dünən televizorda görmüşdüm.Çox gülünc səs çıxır unknown