Loading...
12 yaşlı qızlar atalarına

12 yaşlı qızlar atalarına "bakirəliklərini təqdim" edirlər

Loading...
 
ABŞ-ın 50 ştatından 48-də çox qəribə, ilk baxışdan yetərincə ilginc dəb yayılıb. Bu ştatlarda "Bakirəlik balı" adlı dini ayinlər keçirilir.
Ayinlərə atalar 12 yaşlı qızları ilə qatılırlar.
 
Təntənəli mərasimdə ağ paltar geyinmiş 12 yaşlı qızlar atalarına "bakirəliklərini təqdim" edirlər.
Toya bənzəyən mərasimdə qızlar təntənəli şəkillərində atalarına and içərək deyirlər: "Nikaha qədər bakirə qalacağam. And içirəm ki, nikaha qədər kişilərlə hər hansı formada fiziki təmasda olmayacağam, qucaqlaşmayacağam, öpüşməyəcəyəm".
 
Kostyum geyinmiş atalar da qızlarının bakirəliklərini "var qüvvələri ilə qoryucaqlarına" and içirlər: "Tanrıya and olsun ki, ailə dəyərlərinə riayət edəcək, Tanrı qarşısında mənəvi dəyərlərin sarsılmazlığını təmin etməyə çalışacağam".
 
Andiçmə mərasimi böyük katolik xaçın qarşısında, diz üstə olur.
 
Mərasimin sonunda 12 yaşlı qızlara "bakirəlik üzüyü" verilir. Qızlar həmin üzüyü toya qədər barmaqlarında gəzdirməlidirlər.
 
Belə ayin ilk dəfə 14 il əvvəl keçirilib, sonra sürətlə yayılmağa başlayıb.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

PaPaSiNiN MeLeYi

26 Avqust 2014 11:24

seme adedler ve seme insanlar var bunu bilen vaar??? ireful

ben ve sen

23 Avqust 2014 21:10

Ne axmaq adetlerdiye

Dark PrincesSa

3 İyul 2014 10:18

nə gic gic adətləri vare

IBRAHIMOVA LEMAN

24 İyun 2014 20:36

bakirelik ne demekdir uzr isteyirem sorusduquma gore deye bilersiz melek

uğur_baku

13 İyun 2014 12:26

http://joy.az/uploads/fotos/foto_66988.jpeg
Nə deyim bilmirəm... belay

PrOsTa MaLcIk ZaTO kRaSsAvCIk

1 Aprel 2014 17:34

MENCE QIZ 12 YASINDAN EVVEL OQLANI QUCAQLIYIB OOOOOOO KIIIIIII QALSINNNNN,,,,,,, 12 YASINDAN SONRA. yes

Elen022

29 Mart 2014 00:20

maraqsizdi mence.. bunun hec bir menasi yoxdu

sevinc m-zada

28 Mart 2014 18:08

uyyyyyyyyyyyyyyyyyyy daaaaaaaaaaaaaaaaa
--------------------
love Koray İzitaş Vine love

musviq.talibov1976

27 Mart 2014 22:09

yaman pis adetleri var . cb bb

Həyat

27 Mart 2014 19:17

Bəlkədə sadiq qalırlar
--------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Həyat-bir kitabdır ki, müəllifi sən özünsən.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ziko_a

27 Mart 2014 01:29

Menasiz birseydi, Her bir qiz oz qeyretini namusunu qorumalidir evlenene qeder ondan sonrada eri kesiyinde durmalidir arxa dayaq kimi.

gulumse

26 Mart 2014 20:15

hmmmmmmmm ne deyim bilmirem

A.M

26 Mart 2014 16:39

maraqlı and ıcme merasımıdı, ama goresen emel olunurmu?

Jenny J

26 Mart 2014 14:52

İnanmıram bakirə qalsınlar ... Amerikada qaşı alınmamış,heç bir oğlanla elaqede olmamış,öpüşmemiş qızlara gülürlər bizdəysə tərsinə.Ama çox yaxşı mərasimdi
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



SwAg VaMpIrE

26 Mart 2014 13:16

Pis adət deyil.amma məncə əməl olunmur.

❃FloRal❃

26 Mart 2014 01:08

Mence, düzgün bir şeydi. Amma inanmıram emel etsinler
--------------------

***
❃❃❃

***

Nahid-19

26 Mart 2014 00:44

Heç inanmağım gəlmirki bunlar toylarına qədər bakirə qalsınlar )) Avropada və ya Amerikada bakirə qızlara pis baxırlar....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Night Wolf

25 Mart 2014 22:39

birinci dəfədi belə bir şey eşidirəm
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

A_K

25 Mart 2014 22:29

Gic-gic adetleri varmış
--------------------