Loading...
Bakıda dəhşətli intihar hadisəsi: 8-ci sinif şagirdi özünü asdı

Bakıda dəhşətli intihar hadisəsi: 8-ci sinif şagirdi özünü asdı

Loading...
 
Ekspertizadan sonra İlham Cəfərovun meyit ailəsinə təhvil verilib.

Bakının Yasamal rayonunda intihar hadisəsi qeydə alınıb. 

286 nömrəli məktəbin 8-ci sinif şagirdi İlham Cəfərov özünü qonşuluqda yeni tikilməkdə olan binada boş mənzillərin birində asaraq intihar edib. 

Hadisə ilə bağlı əraziyə Yasamal Rayon Polis İdarəsinin əməkdaşları cəlb olunublar. 

Meyit ekspertiza üçün 1 saylı Şəhər Klinik Xəstəxanasının Tibbi Ekspertiza və Patoloji Anatomiya Şöbəsinə gətirilib. 

Ekspertizadan sonra İlham Cəfərovun meyit ailəsinə təhvil verilib.

Faktla bağlı Yasamal Rayon Polis İdarəsinin 29-cu Polis Bölməsi Tərəfindən Cinayət işi açılıb, araşdırma aparılır.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

emiwka

7 İyun 2014 12:34

Sitat: Night Wolf
İntihar etmək böyük günahdır


Sitat: Dark PrincesSa
yaşna bax etdiyi hərəkətə bax
dəyməz heç kəs görə !


heyatda.coox.weyler.olur.alah.rehmet.etsin.nede.olsa.cavandi.yaa lovely
--------------------
Getdim Sagolun

winks klub

31 May 2014 13:37

alah rehmet elesin..qebri nurla dolsun cray

Dark PrincesSa

30 May 2014 13:34

yaşna bax etdiyi hərəkətə bax
dəyməz heç kəs görə !

heyat bowdu

26 Mart 2014 12:58

Salam inaninki o bir qiza gore ozunu olduren uwaq doyuldu

ilhamim yat yerin nurla dolsun bilki seni hec vaxt unudmayacayiq seni cox sevirik sen bizim ilimizsen dilmiz gelmir sene rehmet oxumaqa ALLAHDAN tek dileymiz senin bu sirli olmunun acilmasi olsun bu gun senin 3 gunundu rahat uyu Ceferov Ilham neslimizin fexri

Ili butun sayitlar senden yazir

elcin.bedishov

25 Mart 2014 01:47

demek oz heyatina deyer vermirmiw heyat qisa deymez hec 1qiza

Smiler

24 Mart 2014 20:45

pfffffffffffffff........ ireful

Night Wolf

24 Mart 2014 19:47

Sitat: Jenny J
Başa düşmürem 14 yaşlı uşaq niye asa bilerki özünü?

kişi sevirdidə mən 4-cü sinifdə qız sevdim ən yaxın dostumu sevdi amma mən bununla yaşadım düzdü hələdə ürəyimə yatan gözəl bir qız çıxmıyıb qarşıma onsuzda həyatım qabaqdadı hələ o qədər qızlar olacaq ki...
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

Jenny J

24 Mart 2014 19:27

Sitat: Night Wolf
İntihar etmək böyük günahdır

Başa düşmürem 14 yaşlı uşaq niye asa bilerki özünü?
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



Night Wolf

24 Mart 2014 18:46

İntihar etmək böyük günahdır
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

ARR

24 Mart 2014 15:16

Allah rehmet elesin