Loading...
WhatsApp çöküb?

WhatsApp çöküb?

Loading...

WhatsApp-ın rəsmi Twitter səhifəsində yazılıb: "Üzr istəyirik, hal-hazırda serverdəki problemləri həll etməyə çalışırıq. Ümid edirik ki, tezliklə düzələcək".

 

-------------

 

WhatsApp yarım saatdan çoxdur ki, işləmir: ismarışları nə göndərmək, nə qəbul etmək mümkündür.

 

Şirkətdən müəyyən problemlərin olduğu təsdiqlənib və hazırda mütəxəssislərin onları aradan qaldırmağa çalışdıqları deyilib.

 

Xidmətin yenidən nə zaman aktivləşəcəyi barədə məlumat verilmir.

 

Xatırladaq ki, iki gün əvvəl WhatsApp messencerini Facebook şirkəti 19 milyard dollara satın alıb.

 

WhatsApp çöküb?

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

by_yerazchik

27 Fevral 2014 15:03

mark yeni facebokun duzelden adanm bir-iki gun evvel watsapi da almisdi oxres bb

Kerim4

24 Fevral 2014 14:09

Watsappa çatan olmaz

MaGa723

24 Fevral 2014 00:28

Xeberim Olmuyup mercedes

zoyka

23 Fevral 2014 22:08

WhatsApp isliyir axi bizim telefonlarda basqalarinda niye islemir bilmirem.

Night Wolf

23 Fevral 2014 16:53

Istifadecisi deyilem WhatsApp`in
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

ehlibeyt

23 Fevral 2014 16:36

gore nc nc 1 saatdi whasapp baglanib deye millet ozun oldurur, xesteliydidye vala, men ne face , ne whasapp , hecbirinnen iwletmirem...

Jenny J

23 Fevral 2014 15:37

He mende gordum iwlemir anam dedi mene
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



gulumse

23 Fevral 2014 15:19

he islemirdi yaxshki skype var

NICKY

23 Fevral 2014 14:23

He yenilenir uje;)
--------------------
♡♡♡

Nahid-19

23 Fevral 2014 14:20

Məndə gecədən işdiyir əşşi....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Mr_RoCCo

23 Fevral 2014 14:15

Sitat: NICKY
Men sildim tezden yukledim ama hec bir deyiwiklik olmadi axi

silməyə ehtiyac yoxdu özü avtomatik yeniləmə verəcək
Sitat: MisSayka
O yazılanlar 2.2.1 versiya üçün yazılmış bir məlumatdı ki oda səhvdi:) Sonuncu 2.11.7 versiyasıdı.

kim deyir sənə səhvdi? sən 2.11.7-ə təzə keçmisən ona görə hələ yenilikləri görməmisən, vaxtı gələndə görəcəksən ;)
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

NICKY

23 Fevral 2014 14:07

Sitat: Mr_RoCCo
, təzə versiya yükləyənlər görəcək dəyişikliyi, smayliklər, sora fbdakı kimi dürtmə və s əlavə olunub

Men sildim tezden yukledim ama hec bir deyiwiklik olmadi axi

Sitat: MisSayka
Sonuncu 2.11.7 versiyasıdı.

O versiyani nece yukluyek bes?
--------------------
♡♡♡

Nina Guney

23 Fevral 2014 14:02

Dunen problem olub amma mene axsam mesaj yaziblar butun mesajlarda catib hec bir problem olmadan
--------------------
Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
- Hz. Muhammed (s.a.s.)

MisSayka

23 Fevral 2014 13:58

Sitat: Mr_RoCCo
təzə versiya yükləyənlər görəcək dəyişikliyi, smayliklər, sora fbdakı kimi dürtmə və s əlavə olunub

O yazılanlar 2.2.1 versiya üçün yazılmış bir məlumatdı ki oda səhvdi:) Sonuncu 2.11.7 versiyasıdı.
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

Həyat

23 Fevral 2014 13:45

Hamı öyrəşibdə day hava su kimi lazımdı))
--------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Həyat-bir kitabdır ki, müəllifi sən özünsən.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mr_RoCCo

23 Fevral 2014 13:38

artıq düzəlib, səbəb serverin Facebooka keçirilməsi idi, təzə versiya yükləyənlər görəcək dəyişikliyi, smayliklər, sora fbdakı kimi dürtmə və s əlavə olunub
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

❃FloRal❃

23 Fevral 2014 12:44

Ne whatsappmış be, arkadaş. İnstagram sallanırdı whatsapp deye. Sanırsın, whatsapp oksijen ve onsuz hayat mümkün değil :)
--------------------

***
❃❃❃

***

A_K

23 Fevral 2014 11:15

Watsaap istifade edirem ama dűnen istifade elememişem diyesen işlemeyib. Mende deyirem axı bu telefon niye susurmuş))
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

NICKY

23 Fevral 2014 09:31

Iwliyir indi
--------------------
♡♡♡

MiSS BlaCKStaR

23 Fevral 2014 03:55

İndi işdiyir artıq...görəy növbəti ürəygetməsi nə vaxt olacaq))
--------------------
Я оДНа таКаЯ

Я не ЗаменимаЯ


Ve bu da son :)