Fon yüklənir...
Загрузка...

Bakıda kütləvi dava

Загрузка...
Bakıda kütləvi dava


Paytaxt küçələrini gecə-gündüz nəzarətdə saxlayan təhlükəsizlik şəhər kameraları yenə iş başındadır.

Ötən il Bakıda baş verən 105 cinayət məhz Təhlükəsiz Şəhər Xidmətinin imkanları hesabına açılıb.

Sözügedən kameralar vasitəsi ilə polis əməkdaşları 8401 qəza, 111 piyada vurulması da aşkar edib.

24 saat fasiləsiz işləyən kameralara küçələrdə sözü çəp gəlib əlbəyaxa davaya çıxanlar da elə az olmayıb.

Həmin görüntüləri təqdim edirik.

 

Загрузка...

ŞƏRHLƏR

nata17

9 Fevral 2014 13:13

Hahhahah allahaqqı o qədər gülmüşəm buna bu nədi belə it yeyəsini tanımır hamı qarışıb bir birinə

Karacicek

5 Fevral 2014 19:24

xa xa xa xa xa laught

Jenny J

5 Fevral 2014 15:48

Başdarına hava gelib
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



F_N

5 Fevral 2014 13:28

Kim kimnen dalawir bilinmire,hami tullanir)))

Həyat

5 Fevral 2014 12:58

Gülməliydi hələ bir səsidə olsaydı lap qəşəng gülərdim)))
--------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Həyat-bir kitabdır ki, müəllifi sən özünsən.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nahid-19

5 Fevral 2014 01:22

Hələ o qıza baxee nç nç razborşiklər kimi elədə razqom götürüb qaçırki elə bil gedib bir zada dərman olacağ....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Rufat

5 Fevral 2014 01:06

Videoya baxdıqda bəzi hallar yadıma düşdü. Dava-dalaş olsa da indi xatırlamaq sadəcə gülümsədir məni. Bəzən həqiqətən çox xırda şeylərə görə də dalaşdığım hallar da olub.
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

Nahid-19

4 Fevral 2014 23:39

Sitat: A_K
Sen bele şeylere qurşanma dosi yoxsa elli ayağlı gedersen

Həyee daay dimə birdəfə yarı yoldan qayıdmışam onsuzda ))))....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Night Wolf

4 Fevral 2014 23:35

Nahid düz deyir bu saat bir çox cavan oğlanlar üstündə bıçaq gəzdirir
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

A_K

4 Fevral 2014 22:50

Sitat: Nahid-19
kimə baxırsan hamısı bıçaq gəzdirir üstündə....!

Sen bele şeylere qurşanma dosi yoxsa elli ayağlı gedersen mocking
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

Nahid-19

4 Fevral 2014 22:44

Son zamanlar dava halları bıçaqlanma hadısələri dəb halına düşüb kimə baxırsan hamısı bıçaq gəzdirir üstündə....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Starbucks

4 Fevral 2014 22:34

Düzdü acı bir haldır, amma özümdən asılı olmadan gic gülüş tutdu məni))) mocking
--------------------
Follow İnstagram: @anti_standart

Qismet directioner

4 Fevral 2014 22:19

napiyorlar yaaaa..qar beyinlerine isliyib. lol
--------------------
-Did you see my life?
+No.
-Why not?
+Because I am blind. lol


loading...
Загрузка...