Loading...
Yeni İldə bir həftə istirahət edəcəyik?

Yeni İldə bir həftə istirahət edəcəyik?

Loading...
Yeni İldə bir həftə istirahət edəcəyik?

Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəyliyi Günü və Yeni il bayramı münasibəti ilə ölkəmizdə dekabrın 31-i, eyni zamanda yanvarın 1-i və 2-si qeyri-iş günləridir.

Kabinetinin mətbuat xidmətinin rəhbəri Akif Əli bildirib.

Əhalinin əksəriyyəti Yeni İli öz yaxınlarının əhatəsində qeyd etməyə üstünlük verir. Lakin bayram günlərində xaricə üz tutanlar da yetərincədir. Onlar turizm şirkətlərinin hələ bir ay öncədən başlatdığı ucuz səyahət kampaniyadan yararlanaraq, Azərbaycandan kənara çıxmaq istəyirlər. Bu səbəbdən, həmin şəxslər qeyri-iş günlərinin neçə gün davam edəcəyini daha erkən bilməlidirlər.

Təqvimə əsasən, dekabrın 29-u bazar gününə (qeyri-iş günü), 30-u isə bazar ertəsinə təsadüf edir. Həmin günlərdə dəyişiklik edilərək, 30 dekabrın 28 dekabra, cümə gününə təsadüf edən 3 yanvarın 5 yanvara keçirilmə ehtimalı var. Bu zaman bir həftə, yəni 29 dekabr – 4 yanvar aralığı qeyri-iş günü sayılacaq.

Amma A.Əli hələlik bu məsələyə dair qərarın qəbul edilmədiyini bildirib. O, hər şeyə yaxın günlərdə aydınlıq gələcəyini söyləyib.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Simran

4 Dekabr 2013 22:23

Menim en cox sevdiyim bayramlardan biridir. İşimle elaqedar men yalnız bir gün istirahetdeyem

A_K

4 Dekabr 2013 14:48

_LovelY_,
Nayır, nolamaz laughing
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

_LovelY_

4 Dekabr 2013 14:35

Bu il men qar qizi olsam olar ? recourse

tetile geldikde ise xarice getmek isteirdim amma yadima duwduki pul yoxdu))
--------------------


Don't make me sad, Don't make me cry..

ıssız adam

3 Dekabr 2013 22:14

bu il bayram kecirmeyeceyem recourse

cuppi888

3 Dekabr 2013 21:46

MEN IWLEMIREM AMA EVDE IWLEYENLERE XEBER VERE BILEREM))
TWK XEBERE GORE

ToM RiDdle

3 Dekabr 2013 21:42

Mene maraqlidi bu il santayla qar qiz kim olcak kecen il malumunuz men santa olmuwdum )Yeni ili sebriszlikle gozduyurem ama qar olsa ^,^
--------------------
Tural Adrian ♥

_SUS_

3 Dekabr 2013 19:04

3 HEFTE QALIB..IMTAHANLARI YOLA VEREK..GELECEK BOMBAAA XEBERLER TAPIRAM..HEPSINI NOT EDIYORUM..COOK SEVINDIMMM..TEWEKKURLEERRR...

PERSONA_NON_GRATA

3 Dekabr 2013 16:20

Mənimçün həmişə bayramdı.. heç istemem ki qışda evdə qalaq.. lap darıxırammm.. lovejoy

Night Wolf

3 Dekabr 2013 13:33

eehh istirahet deyende burnumun ucu goynuyur cox istirahete vaxtim qalmir
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

Ledi Luiza

3 Dekabr 2013 13:11

elə səbrsziliklə gözdüremki :)
--------------------
Hərkəsdən fərqli biriyəm... Tanıyanlar bilir...

Eva_1

3 Dekabr 2013 11:24

MƏnimlə əlaqəsi yoxdu çünki özəl müəsissə işçisi olaraaq yalnız 3 gün evdə olacam ..
--------------------

MiSS BlaCKStaR

3 Dekabr 2013 01:02

Ömrü boyu bayram günüdə işdəmişəm, yəqinki yenədə elə olacaq.uzağı 1gün ev günü olar odaki ayın 1nə deşər..nəm baxaqda.
--------------------
Я оДНа таКаЯ

Я не ЗаменимаЯ


Ve bu da son :)

A_K

3 Dekabr 2013 00:52

O zaman benim için her zaman bayram:)
--------------------