Loading...
Ermənilər işğal altındakı rayonlarımızı necə adlandırırlar?

Ermənilər işğal altındakı rayonlarımızı necə adlandırırlar?

Loading...
Ermənilər işğal altındakı rayonlarımızı necə adlandırırlar?


İşğalçı Ermənistan Respublikası Azərbaycanın zəbt olunmuş ərazisində yaratdığı separatçı “Dağlıq Qarabağ Respublikası”nın qondarma “xəritəsində” işğal altındakı rayonlarımıza özlərinə məxsus “adlar” qoyublar.

Ermənistanda buraxılmış “xəritələrdə” Azərbaycan rayonlarıpnın adı aşağıdakı kimi göstərilib.

Ermənilərin belə “xəritələrində” Kəlbəcər rayonunu “Karvaçar”, Laçın rayonunu Kaşataq, Laçın şəhərini “Berdzor”, Cəbrayıl rayonunu “Djrakan”, Zəngilan rayonunu “Kovsakan”, Qubadlı rayonunu “Sanasar”, Ağdərə bölgəsini “Mardakert”, Şuşanı “Şuşi”, Xankəndini “Stepanakert”, Füzuli rayonunu “Varanda”, Xocavənd rayonunu “Martuni”, Ağdam rayonunu “Akna”, Xocalını “İvanyan” kimi qeyd ediblər.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

IBRAHIMOVA LEMAN

24 İyul 2014 16:15

men XOCAVENDLIYEM BUNNARA ermenilere HECNE DEMEMISDIM INDI DEYIRAM ALLAH ONNARIN KOKUNU KESSIN MEHV ELESIN ERMENISTANI YER UZUNNEN SILSIN AMIN

KENDLERIMIZDE TASAYIRLAR SAQ YASAMASINNAR HEC

Simran

11 Noyabr 2013 22:04

Tülküle yalnız bunu bacarırlar

Tülküler yalnız bunu bacarırlar

PRAQMATIK

9 Noyabr 2013 11:26

Şəkildəki yer çox tanış gəlir.Kəlbəcər qızıl mədəninə gedən yola bənzəyir.
Həmin ziq-zaq yolu binoklla izləyirdim həmişə postda)
Yəqin ki elə həmin strateji əhəmiyyətli yoldur..

Eva_1

8 Noyabr 2013 10:18

Sitat: Nahid-19
Diyəsən bir-iki dəfə gedib gəlmisən axı oralara ))))) ....!


Görmək üçün getməyə ehtiyyac yoxdu internet deyilən bir şey var axı )))).... !
--------------------

Meral konrat

7 Noyabr 2013 23:41

yaltaqliqdan bawq elerinden bu gelirde yaziqlarin, yer uzunde Allah terefinden lentlenmiw milletdiler - eseb

Nahid-19

7 Noyabr 2013 20:58

Sitat: Eva_1
sizə hələ orda tikilən villaları görməmisiz

Diyəsən bir-iki dəfə gedib gəlmisən axı oralara ))))) ....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Arizona

7 Noyabr 2013 18:37

Salam. 20 ilden artiq işgal altinda olanda ele olacag ta ireful

Eva_1

7 Noyabr 2013 16:23

sizə hələ orda tikilən villaları görməmisiz
--------------------

PERSONA_NON_GRATA

7 Noyabr 2013 16:06

Laçın rayonunu Kaşataq, Laçın şəhərini “Berdzor”, Cəbrayıl rayonunu “Djrakan”, Zəngilan rayonunu “Kovsakan”, Qubadlı rayonunu “Sanasar”, Ağdərə bölgəsini “Mardakert”, Şuşanı “Şuşi”, Xankəndini “Stepanakert”, Füzuli rayonunu “Varanda”, Xocavənd rayonunu “Martuni”, Ağdam rayonunu “Akna”, Xocalını “İvanyan” elə bunu bacarısız da təkcə... üzbəüz deməyə qorxarsız e.. eseb

❃FloRal❃

7 Noyabr 2013 14:20

Adam nece de esebleşir.
--------------------

***
❃❃❃

***

Nahid-19

7 Noyabr 2013 14:17

Özləri kimi sabun oğraş millət yer üzünə gəlmiyibdə....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Live you life

7 Noyabr 2013 13:30

Ağdam-Akna recourse

A_K

7 Noyabr 2013 12:03

Őzlerine oxşuyan adlar qoyublar kűlbaşlar.
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

LlLesiARe

7 Noyabr 2013 10:21

Ele bilirsiniz ki cezasiz qalacaqsiniz??? Bunlarin hamisinin cavabini Axiretde vereceksiniz. Allah vursun sizi. Pis manyaklar. Lacin sheheri- Berdzor. Seviyyeniz ele bu qederdi de.