Loading...
Yatmağı sevənlər üçün xoş xəbər

Yatmağı sevənlər üçün xoş xəbər

Loading...
Yatmağı sevənlər üçün xoş xəbər


Nazirlər Kabinetinin müvafiq qərarına əsasən, oktyabr 27-də saat 5.00-da Azərbaycan ərazisində saatlar 1 saat geri çəkilməklə yay vaxtı ləğv ediləcəkdir.


Bu barədə Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsindən məlumat verilib.

Qeyd edim ki, Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinin “Azərbaycan Respublikası ərazisində yay vaxtının tətbiq edilməsi haqqında17 mart 1997-ci il tarixli, 21 nömrəli Qərarına əsasən hər il mart ayının son bazar günü əqrəblərin bir saat qabağa çəkilməsi ilə yay vaxtına keçilir. Hər il oktyabr ayının son bazar günü isə əqrəblərin bir saat geri çəkilməsi ilə yay vaxtı ləğv edilir.

Qərarın həyata keçirilməsinə nəzarəti Azərbaycan Respublikasının Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət Komitəsi həyata keçirir.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

MisS

28 Oktyabr 2013 17:54

Sitat: Dizzy
Doyunca yatacam :))

Dizzy

27 Oktyabr 2013 23:52

Doyunca yatacam :))

Kompyuter Temiri

27 Oktyabr 2013 12:25

да я знал ................ wink2

Ledi Luiza

26 Oktyabr 2013 21:51

mən anlamadim e -_- indi saat 7de derse gedeciyik ya 9da?))
--------------------
Hərkəsdən fərqli biriyəm... Tanıyanlar bilir...

❃FloRal❃

26 Oktyabr 2013 21:15

Sitat: Ms.Joyka
Əsas odur 1saat çox yatacağıq:))

Evet:)) yes
--------------------

***
❃❃❃

***

Starbucks

26 Oktyabr 2013 15:06

Eva_1,
Əsas odur 1saat çox yatacağıq:))
--------------------
Follow İnstagram: @anti_standart

A_K

26 Oktyabr 2013 14:42

Ox be ćox yatacam. Yatanda gőzůme yuxu gec gedir ama durandada durmağım gelmir
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

Night Wolf

26 Oktyabr 2013 14:41

gece saat 3 de yat seher 7 de dur get mektebe evveler yatmaq istemerdim indi artiq dura bilmirem
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

A_K

26 Oktyabr 2013 14:41

Ox be ćox yatacam. Yatanda gőzůme yuxu gec gedir ama durandada durmağım gelmir
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

Eva_1

26 Oktyabr 2013 13:53

bunun mənası nədi axı\
1 saat gec gedib 1 saat da gec gelecik Hesen keçəl Keçəl Həsən məsələsidir
--------------------

She Love Wolf

26 Oktyabr 2013 13:34

Elaaaa:)doyunca yatacam

Arizona

26 Oktyabr 2013 12:46

salam. xebere gore teşekkur yerivar

LlLesiARe

26 Oktyabr 2013 12:24

Gunortalari yatmiram hec. Axsham da saat 1de yatiram.
Dogurdan da yatmagi sevenler ucun xosh xeberdi lol