Loading...
Star TV`dən Azərbaycana hörmətsizlik

Star TV`dən Azərbaycana hörmətsizlik

Loading...

O Səs Türkiyə"də "Sarı gəlin"də ifa edilib.

"Star TV"də efirə gedən Türkiyənin populyar mahnı yarışması "O Səs Türkiyə"nin dünənki buraxılışında Azərbaycanın xalq mahnısı "Sarı gəlin" ifa olunub.

Rıdvan Çelenk adlı iştirakçı "Sarı gəlin"i müxtəlif səs tonlarında əsrarəngiz ifa edərkən mahnı "Sözü və musiqisi anonim" kimi təqdim olunması isə Azərbaycanda birmənalı qarşılanmayıb.

"Sarı gəlin"i oxuyan R.Çelenki münsiflər heyəti bəyənib və onu öz komandasına qatmaq istəyən
münsiflər arasında böyük rəqabət yaşanıb.

 

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Eva_1

4 Oktyabr 2013 16:10

Sitat: StrangerW
Eger anonim deyilse, mahninin sozlerini kim yazib?

Sarı gəli n AZərbaycanın xalq musiqisidir.Anonim yazılmalı deyil Azərbaycan Xalq Musiqisi yazılmalıdır. Necəki Türklər Türk Halk muzigi deye yazirlar
--------------------

StrangerW

20 Sentyabr 2013 23:00

Eger anonim deyilse, mahninin sozlerini kim yazib?

Gulka

19 Sentyabr 2013 13:23

dusmenini uzaqda axtarmaq lazim deyil
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

Aidan

19 Sentyabr 2013 02:26

O deil de, qaqaş maska oxudu.
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

faiq123

19 Sentyabr 2013 00:15

BU TURKLERDEN BIZE XEYR GELMIYECEK
--------------------
Facebook profil
Twitter
Tpo.com

_ToTu_

19 Sentyabr 2013 00:13

Bir hormetsizlik daha haha bu yeqin yuzuncudu eybi yox bunuda bagiwdayariq

Radiohead

18 Sentyabr 2013 23:32

Gua siz bilirsiz sözü musiqisi kimindi?
--------------------
Tüpürün bu torpağa rədd olun gedin

Ben tanrı olsam, kadınların tecavüz edilişini izleyecek kadar zavallı olmazdım

Hırsızlık yapmayın çünki hükumet rekabetden hoşlanmaz

qara07

18 Sentyabr 2013 23:28

pis oxumayib ama bele qardasliqda olmaz

ToM RiDdle

18 Sentyabr 2013 23:06

Terz ferqliydi ama azeriler kimi oxumaq tbi ki ede bilmirler.Altdada azerbaycan yazilmasina hormetsizlik kimi baxmiram orda ferqli olkelerdende oxunur ama yazilmir
--------------------
Tural Adrian ♥

Mr.Mansur

18 Sentyabr 2013 21:07

Sitat: Mr_RoCCo
Sözlərində fərqlilik var ona görə olub yəqin. amma səsi qəşəydi, çox az adamda olur belə səs tonu

Mende ele ses var Vokalistem )))
--------------------
Bəlkə gələrsən deyə,sol tərəfi keçmənçün boş saxladım

БеЛосНежКа

18 Sentyabr 2013 21:06

men hecde ele gozel ses ewitmedim sadece olaraq mahninin ifa terzi maraqliydi..en coxda munsiflerede maraqli olan onun qadin sesiyle oxumasi idi...en cox muratin "icindeki leylaya sesleniyorum" demesine sixildim )))))))....heee qaldiki mahninin sozlerine ya neye bu ilk defe deyilki...bele weyleri gorende Azerbaycanlarinin deyerleri yadina duwen insanlarida bawa duwmuremda...

always mysterious

18 Sentyabr 2013 21:05

Baaaayildim suppa furious

Kedicik_19

18 Sentyabr 2013 20:12

gozel ifa idi,sadece bunu deye bilerem.gerisi menlik deyil)

PeTTy

18 Sentyabr 2013 19:24

Ele ona qulaq asıb yatmışdım hemin gün, super ifa edib, sözlerinde ferqlilik vardı hardasa ona göre de ola bilerdi

gulya_x

18 Sentyabr 2013 19:19

Davamli o ses turkiye izleyicisi olsaniz bunu bilerdiniz. bu bir ilk deyil. eger bilirsinizse ele burdaca aciqlayin ki sozlerini kim yazib. onnan da elave bu hemise bele yazilib. ve tek mahni bu deyilkiianonim yazsinlar

Mr_RoCCo

18 Sentyabr 2013 19:05

Sözlərində fərqlilik var ona görə olub yəqin. amma səsi qəşəydi, çox az adamda olur belə səs tonu
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

MisSayka

18 Sentyabr 2013 19:03

Sitat: Esperanza
bu cumlenin ardi hanii?

Düzəldi
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

Esperanza

18 Sentyabr 2013 19:00

"Sarı gəlin"i oxuyan R.Çelenki münsiflər heyəti bəyənib və onu öz komandasına qatmaq istəyən bu cumlenin ardi hanii?

★_EliSa_★

18 Sentyabr 2013 18:17

dehşet beyendim ))) Onsuz onun oxuduğu mahnının sözleri başqadı. Anonim yazılanda nolacaq ki???/ ne yaxşı birdene mahnımız var ee... super oxudu. ferqli idi.

JR

18 Sentyabr 2013 18:06

men beyenmedim.. o vapse ne dilde oxuyur?? bizim dilde deyildi hec, turk dilinde de deyildi mence... hec ne basa dusmedim oxudugundan..

Ulka Spencer

18 Sentyabr 2013 18:01

Mence yaxshi oxuyub)beyendim)))

❃FloRal❃

18 Sentyabr 2013 17:23

Guya, Türkiyede bilmeyen yoxdu ki, Sarı gelin Azerbaycan mahnısıdır


? Çoxda gözel oxuyub
--------------------

***
❃❃❃

***

İlkay