Loading...
Yatdığı zaman gözlərindən qan gələn uşaq

Yatdığı zaman gözlərindən qan gələn uşaq

Loading...

Azərbaycanda yuxuya getdiyi andan etibarən göz, burun, ağız və qulaqlarından qan gələn 2 yaşındakı Hüseyn Abdullayevin xəstəliyinə həkimlər belə çarə tapa bilmir...

Yatdığı zaman gözlərindən qan gələn uşaq

Azərbaycanda 2 yaşındakı Hüseyn Abdullayevin xəstəliyi həkimləri belə çaşdırır. Balaca Hüseyn yuxuya gedincə, başda gözləri olmaq üzrə, burnu və qulaqlarından qan axmağa başlayır. Oyandırıldığında isə qan axıntısı tamamilə dayanan Hüseyn, yuxusuzluq problemi yaşayır. İşin əsl maraqlı olanı isə bu narahatlığın yalnız yaşadıqları bölgədə baş verməsidir. Göyçayda yaşayan ailə başqa bir yerə getdiklərində balaca Hüseynin bu narahatlığından əsər qalmır.

Həkimlər isə xəstəliyə çarə tapa bilmir.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

LlLesiARe

11 Sentyabr 2013 14:11

can ne olub sene shirin ushaqdi ama ALLAH komeyi olsun yazig ushaq

aylin00

27 Avqust 2013 21:19

allah komeyi olsun amin

_SUS_

19 Avqust 2013 23:43

XARICDE DE RASTLANAN BIR XESTELIKDI..ALLAH KOMEYI OLSUN..

PeTTy

16 Avqust 2013 14:25

Cannn yazıqdı eee, Allah(c.c) şefasın versin.

Ms.Aytac

14 Avqust 2013 21:05

Allah komeyi olsun

Eva_1

14 Avqust 2013 11:42

Allah köməyi olsun ola bilməzki bunun səbəbi bilinməsin yaxşı həkimə göstərsələr bəlkə səbəbi tapılar bəzi rayon həkimləri onsuzda a dan z yi seçə bilmirlər
--------------------

Sebishko

13 Avqust 2013 22:07

InsAllah yaxsi olar.Usaq Goycaydan cixanda duzelir.Hec bele birsey esitmemisdim.Yeqin Goycayin havasini goturmurde usaq.Ele asma xesteleride var ki,basqa eraziye getdikde nefes almaqda prablemleri olmur.Nebilim Allah komekleri olsun...Amin.
--------------------
<3<3<3<3<3

_BianKa_

13 Avqust 2013 19:44

Yaziq usaq...Allah komeyi olsun

Karacicek

13 Avqust 2013 17:39

TV-de gordum, ALLAH komeyi olsun!!! AMIN!!! Tezlikle sagalar INSAALLAH...

Ledi Luiza

13 Avqust 2013 17:35

Fb dağılır uje 3-4 gundu bu xəbəri göstərir bütün səhifələr
--------------------
Hərkəsdən fərqli biriyəm... Tanıyanlar bilir...

ayka seferli

13 Avqust 2013 16:14

yaziq usaq...ALLAH SEFASINI VERSIN!!!

Gulka

13 Avqust 2013 12:03

bunu dunene xeberlerde baxmiwdim ALLAH komeyi olsun melek
Sitat: ★_EliSa_★
ancaq Göyçayda başverirse evi satıb başqa yere köçsünler. Göyçayın havasınnandı.

mence baciw ele wey olmaz insandi haminin bawina gele biler GOYCAYIN havasinda poblem yoxdu
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

Radiohead

13 Avqust 2013 10:59

Sitat: ★_EliSa_★
ancaq Göyçayda başverirse evi satıb başqa yere köçsünler. Göyçayın havasınnandı.


Profesor Doktor Elsever
--------------------
Tüpürün bu torpağa rədd olun gedin

Ben tanrı olsam, kadınların tecavüz edilişini izleyecek kadar zavallı olmazdım

Hırsızlık yapmayın çünki hükumet rekabetden hoşlanmaz

VAFELKA

13 Avqust 2013 08:55

Baxa bilmirəm də belə şeylərə. Allah köməyi olsun.

★_EliSa_★

13 Avqust 2013 00:42

ancaq Göyçayda başverirse evi satıb başqa yere köçsünler. Göyçayın havasınnandı.

NEW LIFE♥☻

12 Avqust 2013 23:56

AYDA INWALLAH TEZLIKLE HEKIMLER UWAQIN BU DERDINE CARE TAPARLAR COX PIS TESIR ELEDI.ALLAH WEFA VERSIN BU KORPEYE.

Night Wolf

12 Avqust 2013 23:28

o gun bu haqda anspress.az baxdim
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

Smiler

12 Avqust 2013 23:15

xeberlerde gormusdum ALLAH komeyi olsun

❃FloRal❃