Loading...
Putin Cüdoçularla

Putin Cüdoçularla

Loading...
Putin Cüdoçularla

Baş nazir 57 yaşında olmasına baxmayaraq cəldliyi və döyüş texnikası ilə peşəkarlara meydan oxudu

Qarşısına çıxanın kürəyini yerə vurdu. Milli komandaya cüdo dərsi verdi.

Rusiyanın baş naziri Vladimir Putin 57 yaşında olmasına baxmayaraq yenə kimanosunu geyib tatami üzərinə çıxdı. Sankt-Peptrburqda səfərdə olan Putin burada cüdo üzrə Rusiya Milli Komandasının təlim məşq toplantısına qatılıb. 2012-ci il london olimpiyadasına hazırlaşan milli komandanın üzvləri bu dəfə putindən dərs alıblar.

Putin ustalığını bu dəfə peşkar idmançılara nümayiş etdirib. Qarşısına çıxan hər kəsi yıxmağı bacaran baş nazir cüdo üzrə milli komandanın məşqçisi ilə də güləşib.

Daha sonra azyaşlı idmançılara avtoqraf verənə Putin cüdoçularla xatirə şəkili də çəkdirib.

İdman ustaları isə Putinin rəqiblərinin ondan çəkindiyini və buna görə tam qüvvələri ilə güləşmədiklərini desələr də Putinin idmançı kimi ustalığını da əla qiymətləndiriblər.

İdman sahəsində cüdo putinin bacardığı yeganə növ deyil. O, yaxşı at minir alpinizmlə məşğul olur, ova çıxır, hətta buzlu suda çimir və əla vatomobil idarə edir. Putin 57-yaşında belə gənc qalmağının sirrinin də məhz idman olduğunu deyir.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

EHLIKEF

23 Dekabr 2009 13:28

Oldurubler eee,he ne olsun...

Vamp

22 Dekabr 2009 20:48

Sitat: m.Hesenzade
Kişidi buuu ))

lol
--------------------
Siz mənim hərəkətimi görə bilərsiniz, amma nə MƏQSƏD ilə etdiyimi yox...
Siz mənim sözümü eşidə bilərsiniz, amma nə MƏNA ilə deyildiyini yox...
Siz məni görə bilərsiniz, amma ÜRƏYİMİ yox...
MƏQSƏDİMİ, MƏNAMI, ÜRƏYİMİ bilmədən mənim haqqımda fikirlərinizi söyləməyin!!!

TELEPHOT_HACKER

22 Dekabr 2009 20:31

CUDOCULAR YALANDAN YİXİLİRLAR CUMO KİMİ

50 qepik

22 Dekabr 2009 18:03

laught

Aze_girl

22 Dekabr 2009 17:08

Bash nazir ne vaxtdan avtograf verir))Bax bele edir deye sonra gulmeli karikaturalarin yaradib lag edib gulurlerde))

for ns

22 Dekabr 2009 14:48

putin bacariqli oglandisa gelsin meni yixsin gorek lox lar hamisi ou ozlerin yixibdaa

putinde ozun adam sayirr??????? aciq

denizim

22 Dekabr 2009 14:20

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Tena

22 Dekabr 2009 13:40

Sitat: Moren
hamısı bilə bilə uduzub bu da sevinir)

lol lol lol

Konul_E.N.

22 Dekabr 2009 12:35

men bilirdim onun idmanci oldugunu xeberlerde de gormuwdum dunen


menim werhlerim niye uze cixmir????????????

indi cixdi bu nediye uje necenci defedi yaziram werhim cixmir uze eseb

Muharibe Jurnalisti

22 Dekabr 2009 11:53



AY PUTIN SENIN ISIN-GUCUN YOXDUR?..MILLETIN PROBLEMI BASINDAN ASIR BUNUN KEFINE BAX... cig

MR.QARRI

22 Dekabr 2009 10:45

HHHAAAAAA.....QOLUVA QÜVVƏT A PUTİNNN.....

Elif_87

22 Dekabr 2009 10:32

Sitat: Moren
hamısı bilə bilə uduzub bu da sevinir)

sarcasti

Lineage

22 Dekabr 2009 01:13

Hə bilirdim Putinin judo ilə məşqul olduqunu) xod gedirde))

XeTaI

22 Dekabr 2009 00:24

Bunun da belə işləri var)

Ronie101

22 Dekabr 2009 00:07

hmm
xoshum geldi

LARACROFT

22 Dekabr 2009 00:04

Çox sağ ol az əvvəl xəbərlrədə baxdım.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Paris

21 Dekabr 2009 23:38

Sitat: Moren
hamısı bilə bilə uduzub bu da sevinir)

lol , duz soze ne deyesen lol

m.Hesenzade

21 Dekabr 2009 23:26

Kişidi buuu ))
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Deviant

21 Dekabr 2009 23:26

Sag ol Putin) Oguldu eee(dirnaq arasi) :D

Afrodita

21 Dekabr 2009 22:53

Sitat: Moren
hamısı bilə bilə uduzub bu da sevinir)

Duzdu dee..Kimin huneri catardi ordakilardan durub o boyda kecmis prezidentin,hal-hazirdaki bas nazirin kureyini yere vura.=))Amma menim xosum gelir Putinden bir siyasetci kimi.

Moren

21 Dekabr 2009 22:31

hamısı bilə bilə uduzub bu da sevinir)

Hitch

21 Dekabr 2009 22:29

heri))