Loading...
Raul beşinci dəfə ata oldu

Raul beşinci dəfə ata oldu

Loading...
Məlumata görə dekabrın 4-də Raulun həyat yoldaşı Mamen Sanz həyat yoldaşının arzuladığı qız övladını dünyaya gətirib.

Körpəni Mariya Qonzalez Redondo adlandırıblar. Uşağın çəkisi 2,9 kiloqram, boyu 48 santimetrdir.

Qeyd edək ki, Raulun 4 oğlu var: Xorxe, Uqo, əkizlər Mateo və Ektor.


Raul beşinci dəfə ata oldu

Raul beşinci dəfə ata oldu

Raul beşinci dəfə ata oldu

Raul beşinci dəfə ata oldu

Raul beşinci dəfə ata oldu

Raul beşinci dəfə ata oldu

Raul beşinci dəfə ata oldu

Raul beşinci dəfə ata oldu

Raul beşinci dəfə ata oldu
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Privacy

19 Dekabr 2009 01:12

tebrik

calypso

16 Dekabr 2009 20:09

arvadida zordu ozude......uwaqlarinida ALLAH saxlasin..........

_axmedov_

16 Dekabr 2009 19:43

Sitat: DeadDoll
tebrikler

--------------------
26 10 1992

LARACROFT

16 Dekabr 2009 19:24

Suli əsl Raul fanatısanda.Mənimdə ən çox sevdiyim futbolçudur.Həyat yoldaşınnanda xoşum gəlir gözəl qadındı.Şəkillərdə super idi.Təbrik edirəm.

Təşəkkür Suli.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

EHLIKEF

16 Dekabr 2009 17:52

Arvadi zor du aaaa))) utan Tebrik eliyirem anali atali byusun

Afrodita

16 Dekabr 2009 17:41

Sitat: Suliko
Arvadinin da 3 mertebeli adi var- Mariya Karmen Sans..Raul ise Mamen deyir..Qizina da qisa bir ad tapar deyer ))))

Qizina da Merish deyecek yeqin)))))))))))

Ayka Ronaldo

16 Dekabr 2009 17:14

ALLAH XOSBEXT ELESIN SENI AY RAUL NE DEYIM.

DeadDoll

16 Dekabr 2009 15:23

tebrikler laughing

Tena

16 Dekabr 2009 15:15

Sitat: Suliko
Neter yeni? Raulitonun sevinci menim sevincimdir dee ))))

Hə başa saldı Rufat laught

Lineage

16 Dekabr 2009 14:39

Analı Atalı böyüsün)) 5 ushaq mahshallah bosh dayanmir)

MR.QARRI

16 Dekabr 2009 14:28

ATALI-ANALI BÖYÜSÜN


baby baby baby


girl_cray girl_cray girl_cray


give_ros give_ros give_ros

Suliko

16 Dekabr 2009 14:22

Ozu de dekabrin 4-de ee..menimle eyni gunde dogulub korpecik)) Tesevvur edirem Raul nece sevinir..yazig hemiwe qiz deye-deye qalmiwdi)) Raulito sevinir..demeli Suliko da sevinir )) Atali anali boyusun..xeyirli ovlad olsun papasina ve mamasina..!


Sitat: Delightful
Usagin 3 mertebeli adi var Onu cagirinca saatlar kecer)))

lol Arvadinin da 3 mertebeli adi var- Mariya Karmen Sans..Raul ise Mamen deyir..Qizina da qisa bir ad tapar deyer ))))

Sitat: Tena
Sulikonu niyə təbrik edirsən?))

Neter yeni? Raulitonun sevinci menim sevincimdir dee ))))

Sitat: Rufat
Suli özünü o uşağın valideyini kimi təsəvvür edir:))

Xac anasi olucam o uwagin Rufito))))))
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

Rufat

16 Dekabr 2009 12:37

Sitat: Tena
Sulikonu niyə təbrik edirsən?)) Onun olmayıb ki) tongue

Suli özünü o uşağın valideyini kimi təsəvvür edir:))
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

UKA

16 Dekabr 2009 12:37

Tebrik... mocking

Tena

16 Dekabr 2009 12:32

Sitat: Rufat
Tebrikler Suliko winked

Sulikonu niyə təbrik edirsən?)) Onun olmayıb ki) tongue

Elif_87

16 Dekabr 2009 12:20

Sitat: ROYA
Tebrik edirem. Mamali papali boyusun



Atalı analı böyüsün...

Paris

16 Dekabr 2009 12:16

Sitat: Delightful
Usagin 3 mertebeli adi var mocking Onu cagirinca saatlar kecer)))

lol lol lol

Tebrik edirem. Mamali papali boyusun laughing

Afrodita

16 Dekabr 2009 12:08

Usagin 3 mertebeli adi var mocking Onu cagirinca saatlar kecer)))

Rufat

16 Dekabr 2009 12:01

Tebrikler Suliko winked
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...