Loading...

Qəza orucunun hökmləri
Din
- 17 Avqust, 2012
- 24 579 Baxış
Loading...

Dəli şəxs ağıllanarsa, dəlilik zamanı tutmadığı orucları qəza etməsi vacib deyildir.
Əgər kafir müsəlman olsa, kafir olduğu vaxtın orucunun qəzasını tutması vacib deyildir. Amma əgər bir müsəlman kafir olsa və ikinci dəfə dönüb müsəlman olsa, kafir olduğu günlərin orucunun qəzasını tutmalıdır.
İnsan sərxoşluq üzündən tutmadığı orucu qəza etməlidir. Hətta məstedici şeyi müalicə üçün qəbul etsə belə.
Üzrlü olduğu üçün bir neçə gün oruc tuta bilməyən şəxs sonradan üzrünün nə zaman aradan qalxdığını şəkk edərsə, ehtimal verdiyi çox miqdarın qəzasını tutması vacib deyildir. Məsələn: Ramazandan qabaq səfərə çıxıb, Ramazanın beşinci yoxsa altıncı günü qayıtdığını bilməzsə və ya məsələn: Ramazan ayının sonunda səfərə çıxıb, Ramazan ayından sonra səfərdən qayıdarsa, amma Ramazanın iyirmi beşində yoxsa iyirmi altısında səfərə çıxdığını bilməzsə, hərçənd çox miqdarı yəni altı günü qəza etmək müstəhəb ehtiyat olsa belə, hər iki təqdirdə az miqdarı yəni beş günü qəza edə bilər.
Əgər bir neçə Ramazan ayının qəza orucu qalsa, insan hansının qəzasını əvvəl tutsa, eybi yoxdur. Amma əgər sonuncu Ramazan ayının qəzasının vaxtı dar olsa, məsələn sonuncu Ramazan ayından beş gün qəzası qalmış olsa və beş gündə Ramazan ayına qalarsa, yaxşı olarki əvvəl sonuncu Ramazanın qəzasını tutsun.
Boynunda bir neçə Ramazan ayının orucunun qəzası vacib olan bir şəxs tutduğu orucun hansı Ramazanın qəzası olduğunu müəyyən etməzsə, təxir etdiyi üçün boynuna gələn kəffarə ondan götürülsün deyə son ilin Ramazanının qəzası olaraq hesab olunmaz.
Ramazan ayının orucunun qəzasını tutan şəxs günortadan qabaq günortadan qabaq orucunu batil edə bilər, amma orucunun qəzasının vaxtı dar olarsa, yaxşı olar ki, batil etməsin.
Yaxşı olarki meyyitin qəza orucunu tutmuş şəxs günortadan sonra orucunu batil etməsin.
Əgər insan xəstə, heyz və yaxud nifas olduğundan Ramazan ayının orucunu tutmasa, və tutmadığı orucları qəza edə biləcək bir zaman keçməmiş ölərsə, həmin orucların qəzası yoxdur.
Əgər kafir müsəlman olsa, kafir olduğu vaxtın orucunun qəzasını tutması vacib deyildir. Amma əgər bir müsəlman kafir olsa və ikinci dəfə dönüb müsəlman olsa, kafir olduğu günlərin orucunun qəzasını tutmalıdır.
İnsan sərxoşluq üzündən tutmadığı orucu qəza etməlidir. Hətta məstedici şeyi müalicə üçün qəbul etsə belə.
Üzrlü olduğu üçün bir neçə gün oruc tuta bilməyən şəxs sonradan üzrünün nə zaman aradan qalxdığını şəkk edərsə, ehtimal verdiyi çox miqdarın qəzasını tutması vacib deyildir. Məsələn: Ramazandan qabaq səfərə çıxıb, Ramazanın beşinci yoxsa altıncı günü qayıtdığını bilməzsə və ya məsələn: Ramazan ayının sonunda səfərə çıxıb, Ramazan ayından sonra səfərdən qayıdarsa, amma Ramazanın iyirmi beşində yoxsa iyirmi altısında səfərə çıxdığını bilməzsə, hərçənd çox miqdarı yəni altı günü qəza etmək müstəhəb ehtiyat olsa belə, hər iki təqdirdə az miqdarı yəni beş günü qəza edə bilər.
Əgər bir neçə Ramazan ayının qəza orucu qalsa, insan hansının qəzasını əvvəl tutsa, eybi yoxdur. Amma əgər sonuncu Ramazan ayının qəzasının vaxtı dar olsa, məsələn sonuncu Ramazan ayından beş gün qəzası qalmış olsa və beş gündə Ramazan ayına qalarsa, yaxşı olarki əvvəl sonuncu Ramazanın qəzasını tutsun.
Boynunda bir neçə Ramazan ayının orucunun qəzası vacib olan bir şəxs tutduğu orucun hansı Ramazanın qəzası olduğunu müəyyən etməzsə, təxir etdiyi üçün boynuna gələn kəffarə ondan götürülsün deyə son ilin Ramazanının qəzası olaraq hesab olunmaz.
Ramazan ayının orucunun qəzasını tutan şəxs günortadan qabaq günortadan qabaq orucunu batil edə bilər, amma orucunun qəzasının vaxtı dar olarsa, yaxşı olar ki, batil etməsin.
Yaxşı olarki meyyitin qəza orucunu tutmuş şəxs günortadan sonra orucunu batil etməsin.
Əgər insan xəstə, heyz və yaxud nifas olduğundan Ramazan ayının orucunu tutmasa, və tutmadığı orucları qəza edə biləcək bir zaman keçməmiş ölərsə, həmin orucların qəzası yoxdur.

Əgər bir insan xəstələndiyi üçün Ramazan ayının orucunu tuta bilməsə və onun xəstəliyi gələn ilin Ramazanına qədər uzansa, tutmadığı orucların qəzası ona vacib deyil, gərək hər gününə bir müdd (750 qr.) təam yəni buğda, arpa, çörək və bu kimi şeylər fəqirə verməlidir. Amma başqa bir üzrə görə, məsələn: səfərə çıxdığı üçün orux tutmasa və onun üzrü gələn orucluğa kimi qalsa, tutmadığı orucları qəza etməlidir və vacib ehtiyata əsasən hər bir gün üçün də fəqirə bir müdd təam versin.
Xəstəlikdən Ramazan orucunu tutmayan şəxsin xəstəliyi Ramazandan sonra sağalsa, amma sonradan başqa bir üzrün yaranması nəticəsində sonrakı Ramazana qədər qəzasını tuta bilməzsə, tutmadığı orucları qəza etməlidir və vacib ehtiyata əsasən, hər gün üçün bir müdd təam fəqirə versin. Həmçinin Ramazan ayında xəstəlikdən başqa bir üzrü olarsa və Ramazandan sonra üzrü aradan qalxarsa, xəstəlikdən orucların qəzasını gələn Ramazana qədər tuta bilməsə də hökm eynidir.
Əgər Ramazan ayında bir üzrə görə oruc tutmasa, Ramazandan sonra üzrü aradan getsə və gələn orucluğa kimi bilərəkdən qəza orucunu tutmasa, orucunu qəza etməli və hər bir gün üçün də fəqirə bir müdd təam verməlidir.
Əgər orucun qəzasında səhlənkarlıq etsə, vaxt da dar olsa və darlığında bir üzr qarşıya olsa, qəzasını tutmalıdır və vacib ehtiyata əsasən, hər bir gün üçün fəqirə bir müdd təam versin. Həmçinin üzrü aradan gedəndən sonra oruclarını qəza etməyi qərara alan, amma qəza etməzdən qabaq vaxt darlığında üzr peyda olanın da hökmü belədir.
Əgər insanın xəstəliyi bir neçə il davam etsə, sağaldıqdan sonra axırıncı Ramazanın qəzasını tutmalı və əvvəlki illərin hər bir günü üçün fəqirə bir müdd təam verməlidir.
Hər gün üçün fəqirə bir müdd təam verməli olan şəxs bir neçə günün kəffarəsini bir fəqirə verə bilər.
Xəstəlikdən Ramazan orucunu tutmayan şəxsin xəstəliyi Ramazandan sonra sağalsa, amma sonradan başqa bir üzrün yaranması nəticəsində sonrakı Ramazana qədər qəzasını tuta bilməzsə, tutmadığı orucları qəza etməlidir və vacib ehtiyata əsasən, hər gün üçün bir müdd təam fəqirə versin. Həmçinin Ramazan ayında xəstəlikdən başqa bir üzrü olarsa və Ramazandan sonra üzrü aradan qalxarsa, xəstəlikdən orucların qəzasını gələn Ramazana qədər tuta bilməsə də hökm eynidir.
Əgər Ramazan ayında bir üzrə görə oruc tutmasa, Ramazandan sonra üzrü aradan getsə və gələn orucluğa kimi bilərəkdən qəza orucunu tutmasa, orucunu qəza etməli və hər bir gün üçün də fəqirə bir müdd təam verməlidir.
Əgər orucun qəzasında səhlənkarlıq etsə, vaxt da dar olsa və darlığında bir üzr qarşıya olsa, qəzasını tutmalıdır və vacib ehtiyata əsasən, hər bir gün üçün fəqirə bir müdd təam versin. Həmçinin üzrü aradan gedəndən sonra oruclarını qəza etməyi qərara alan, amma qəza etməzdən qabaq vaxt darlığında üzr peyda olanın da hökmü belədir.
Əgər insanın xəstəliyi bir neçə il davam etsə, sağaldıqdan sonra axırıncı Ramazanın qəzasını tutmalı və əvvəlki illərin hər bir günü üçün fəqirə bir müdd təam verməlidir.
Hər gün üçün fəqirə bir müdd təam verməli olan şəxs bir neçə günün kəffarəsini bir fəqirə verə bilər.

Ramazan orucunu bir neçə il təxirə salsan, qəzasını tutmalı və birinci ilin təxirinə görə, hər bir gün üçün fəqirə bir müdd təam verməlidir. Amma sonrakı neçə illərin təxiri üçün ona bir şey vacib deyil.
Əgər Ramazan orucunu bilərəkədn tutmasa, onun qəzasını yerinə yetirməli və hər bir günü üçün iki ay oruc tutmalı, ya altmış fəqirə təam verməli, ya da bir qul azad etməlidir. Əgər gələn Ramazana kimi həmin orucun qəzasını yerinə yetirməsə, vacib ehtiyata əsasən, hər gün üçün bir müdd təam da kəffarə olaraq fəqirə verməlidir.
Əgər Ramazan orucunu bilərəkdən tutmasa və gündə neçə dəfə cinsi yaxınlıq ya "istimna" etsə, kəffarə təkrar olunmayacaq. Həmçinin orucu batil edən digər işlərdən bir neçə dəfə görərsə, məsələn: bir neçə dəfə xörək yesə, bir kəffarə kifayətdir.
Əgər Ramazan orucunu bilərəkədn tutmasa, onun qəzasını yerinə yetirməli və hər bir günü üçün iki ay oruc tutmalı, ya altmış fəqirə təam verməli, ya da bir qul azad etməlidir. Əgər gələn Ramazana kimi həmin orucun qəzasını yerinə yetirməsə, vacib ehtiyata əsasən, hər gün üçün bir müdd təam da kəffarə olaraq fəqirə verməlidir.
Əgər Ramazan orucunu bilərəkdən tutmasa və gündə neçə dəfə cinsi yaxınlıq ya "istimna" etsə, kəffarə təkrar olunmayacaq. Həmçinin orucu batil edən digər işlərdən bir neçə dəfə görərsə, məsələn: bir neçə dəfə xörək yesə, bir kəffarə kifayətdir.
Loading...
OXŞAR XƏBƏRLƏR
Загрузка...