Fon yüklənir...

Sumqayıtda qardaş bacısıyla cinsi əlaqəyə girdi - ŞOKA DÜŞƏCƏKSİZ

Sumqayıtda qardaş bacısıyla cinsi əlaqəyə girdi - ŞOKA DÜŞƏCƏKSİZ

Sumqayıt şəhərində bacısı ilə cinsi əlaqədə olmaqda ittiham olunan şəhər sakini, 23 yalı R. M. cinayət işi üzrə məhkəmə başlayıb.


Xəbər verilir ki, R. M. bir neçə il əvvəl 15 yaşlı bacısı ilə cinsi əlaqədə olub. İşdən evə gələn qardaş bacısının evdə tək olmasını görüb və onunla cinsi əlaqədə olmağı təklif edib. Lakin qız qardaşı ilə cinsi əlaqəyə girməkdən imtina edib.

R. M. bacısı ilə cinsi əlaqədə olandan sonra bu barədə heç kimə deməməsi barədə bacısına xəbərdarlıq edib. Qızın bu barədə danışacağı təqdirdə öldürəcəyi barədə hədə-qorxu da gəlib. Bələliklə, qardaşınından qorxan qız bu barədə heç kimə bir söz deməyib.

Bacısının bu barədə danışmamasından istifadə edən R. M. bundan istifadə edib və bacısı ilə bir neçə dəfə cinsi əlaqədə olub. R. M. bacısı ilə cinsi əlaqədə olması bu ilin əvvəllərində üstü açılıb.

Belə ki, azyaşlı qız qardaşından hamilə qalıb. Bundan isə qızın valideynləri xəbər tutub. Hətta bu zaman qardaş qeyrətə gəlib və bacısını döyüb ki, kimdən hamilə qalıb. 7 aylıq hamilə olan qızı həkimə aparıblar. Azyaşlı qızın hamilə qalması barədə həkimlər Sumqayıt şəhər Polis İdarəsinə məlumat veriblər.

Məlumat əsasında xəstəxanaya polis idarəsinin təhqiqat qrupu gəlib. Azyaşlı qızla aparılan təhqiqat araşdırması zamanı qız qardaşı tərəfindən başına gətirilən oyunları açıqlayıb. Qızın ilkin ifadəsi əsasında R. M. həbs edilib və barəsində Cinayət Məcəlləsinin 149.3.3-cü (zorlama, ehtiyatsızlıqdan zərərçəkmiş şəxsin insan immunçatışmazlığı virusu ilə yoluxmasına və ya digər ağır nəticələrə səbəb olmaq) maddəsi ilə cinayət işi başlayıb.

Hazırda bu cinayət işi Bakı Ağır Cinayətlər Məhkəməsinə daxil olub. Cinayət işi üzrə məhkəmənin hazırlıq iclası keçirilib. Məhkəmə baxışının qapalı keçirilməsi qərarına alınıb.

ŞƏRHLƏR

Dark PrincesSa

20 May 2014 17:07

Allah nəhlət eləsin belə qardaşa

tahirova konul

20 İyul 2013 16:48

dehset bu heyatda neler bas verir Allah lenet elesin ele qiryetsiz oglanlara

lilicqa

18 Avqust 2012 18:26

Gorseni iceride neyneyecekler qeyretsiz hamile eleseler yene yaxsidi,mundar

Hevva

18 Avqust 2012 17:54

qanlari mundarlanib bu iblislerin

dark_queen

18 Avqust 2012 10:21

nc nc nc sozum yoxdu.ALLAH BELASINI VERECEK VERDI ONSUZDA eh

★_EliSa_★

18 Avqust 2012 00:13

sozun duzu woka duwmedim :///

AGA_KAMO

17 Avqust 2012 18:11

Senin qeyretine e Peyser! Gul kimi qizi ne etdin Sen ogrash, serefsiz!

_Bella_

17 Avqust 2012 14:40

Səninkimi qardaşin elə...Allah cezasini versin..
--------------------
Qarşına "ümidlə" bax, arxana "şükürlə", yuxarıya "imanla", ətrafına" hörmətlə"...

Roman.

17 Avqust 2012 12:31

ogul (ogul demek olarsa) hebsde curuyub hamile qalacaq qizda heyatda ... valideynler nece olacaq?????

Shady

17 Avqust 2012 10:29

PEYSER!!!! saxlaya bilmedim ozumu bagisla eseb yin.....

murademo

17 Avqust 2012 08:13

soz tapib yaza bilmirem

GOLD 999

17 Avqust 2012 02:35

ALCAQ , BIQEYRET!!! INSALLAH SENI DE HEBSXANADA HAMILE ELIYERLER. INSALLAH, INSALLAH, INSALLAH!!!

Dandoline

17 Avqust 2012 01:26

Yaziq valideynler..Ogullari adamliqdan cixdi, qizlari da bedbext oldu..

tariyel91

16 Avqust 2012 23:26

sadece peyser basqa soz tapa bilmirem

_Aymir_

16 Avqust 2012 22:42

Belesine omurluk hebs vermek lazimdi it oglu it.. gun
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

Incir Receli

16 Avqust 2012 22:31

allah sebr versin

DEL PYERO

16 Avqust 2012 22:26

Sitat: DonnA
Ögey ögeyliyiynen bu qələti eləməz bəklədə doğma qardaş.. qardaş da yox o.....ş..

duz yazmlsan.
it oqlu seherimizin adini batlrdi.

H.o.s.T-cu qiz

16 Avqust 2012 20:25

indi o yazig qizin heyati puc oldu eh

CooL MaN

16 Avqust 2012 19:17

qardash boyunu yere soxum!!!

DonnA

16 Avqust 2012 19:09

Ögey ögeyliyiynen bu qələti eləməz bəklədə doğma qardaş.. qardaş da yox o.....ş..
--------------------
Həyat ölümə qaçmaqdır əslində..

MisSayka

16 Avqust 2012 16:12

Hətta bu zaman qardaş qeyrətə gəlib və bacısını döyüb ki, kimdən hamilə qalıb.

Qeyrət mi? Buda dırnaq arası "kişiciklər"dəndi!

Olan qıza olduda, tfuu sənin kimi qardaşa oğula! Aciz mundarçı məxluq!
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

Alina_

16 Avqust 2012 16:11

Gor ne gundedi ki bacisina neyse Allah belasini versin

The Moon

16 Avqust 2012 16:04

Ayy dehset cammatda catmieee... Insanlar tamam pozulub.

gulnar456

16 Avqust 2012 15:27

belelerine insan demezdim gor ne gune qalmisiq belelerini yigib tonqalda diri-diri yandirasan yandirmazdan qabaq dunyadaki butun qizlar yigisa bellerini emeli basli doye ozude basda men olmaqlan. Bezen bele xeberleri oxuyuram ve bele dunyada ysamaqdan utaniram bele gederse heqiqeten bu il qiyamet gunu olacaq mense bu gununu sebirsizliklen gozleyirem bellelerini nece etdikleri emlere gore Allahda uzr istediklerini gorub pesman olsalar bile bagislanmayib ezab cekdiklerini gormek cox isteyirem eseb

Nina Guney

16 Avqust 2012 14:59

Sitat: Filay
Daha ne qaldı eşitmeyek..Nedense artıq teeccüblenmirem keçen defe bundan dehşetlisin oxumuşdum o da Neftçalada baş vermişdi..neyse Allah onu bildiyi kimi elesin!

--------------------
Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
- Hz. Muhammed (s.a.s.)

JeSsie

16 Avqust 2012 14:26

Kül elə qardaşın başına..
Yazıq qız.. 15 yaşlı öz doğma bacını hamilə qoydun, gələcəyini məhv elədin.. Belələri o Dünyasını heçmi düşünmür? Görəsən günahsız körpə noldu bəs? Sən qoru bizi bu bəlalardan, pisliklərdən, iyrəncliklərdən ALLAHım.. recourse Dəhşətdir..

ღ SuPPeR ღ

16 Avqust 2012 14:22

QIZMIS ,,AXMAQ BACINLA NIYE EDIRSEN?CAVAB:CUNKI HEDDI ASANLARDANSAN,,,ALLAH HEDDI ASANLARI SEVMIR,,ALLAHIM LUT QOVMUNE GONDERDIYIN BELA BELE INSAN DEYILEN VARLIGI QANE ETMEDI,,,,COOX SEBRLISEN,,,INSAN NE NANKOOR VARLIQDIR,,BIZE CEHENNEM DE AZDIR!!!

_ClaRisS_

16 Avqust 2012 14:18

Werefsiz senin qeyretive tupurum ALLAH seni mehv elesin sen yawamaga bele deymezsen eseb

Diloş

16 Avqust 2012 13:55

Ağzıma açmaya belə gəzlməz Allahında bulsun angry

ToM RiDdle

16 Avqust 2012 13:47

Hele bir hamile qalibmi???? Ujasdi ee.allah bildiyi kimi elesin.Soz tapmiram...
--------------------
Tural Adrian ♥

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
Geniş Yığcam