Fon yüklənir...
Загрузка...

Hamilə qadın xəstəxanalıq edildi

Загрузка...
Hamilə qadın xəstəxanalıq edildi

Hamilə qadın xəstəxanalıq edildi

Hamilə qadın xəstəxanalıq edildi

Hamilə qadın xəstəxanalıq edildi

9 aylıq hamilə olan və ana olmaq üçün gün sayan Terri Turner, heç tanımadığı bir adam tərəfindən xəstəxanalıq edildi.
Səhər evindən çıxıb həkimə gedən gedən Terri Turner, yolda gedərkən 30 yaşlarındakı bir adam tərəfindən dayandırıldı. Adam tək söz belə söyləmədən qadının gözünə bir yumruq atdı. Yumruğun təsiriylə yerə düşən Terri Turner, adamın təpiklərindən qorunmaq üçün müavimət göstərsə adamın yumruqlarının ardı kəsilmirdi
Qadını döyən təcavüzkar hadisə yerindən qaçdı.
Ətrafdakıların köməyiylə adamın əlindən xilas olan Turner, xəstəxanaya qaldırıldı. Ananın üzünün faciəvi şəkildə yaralandığı, körpənin isə sağlam olduğu açıqlandı
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

İlkay

6 Yanvar 2013 18:40

Nc nc bunlara insan demek olmazda yawi ki korpeye bir wey olmayib Ve en esasi Anaya hecne olmayib.

★_EliSa_★

22 Sentyabr 2012 02:39

korpenin saglam olduguna sevindim... yaziq qiizi ne gune qyubeee ncncnc

MisSayka

10 İyul 2012 20:05

Konkret millət vəhşiləşibaa!
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

ferid13

8 İyul 2012 01:17

mundar insanlardida..

Singir Girl

7 İyul 2012 11:06

aaaaaaaaa goren niye qadini vurub ?

XZ

6 İyul 2012 11:37

aaaaaaaaaaa hec ele wey olar tanimadigin biri gelib seni doye bu nese bawqa sohbetdi

hecne ebedi deyil

5 İyul 2012 18:12

aman Allah bu nece insanliq

leyla9112

5 İyul 2012 17:16

yaziq allah komeyi olsun baby

The Moon

5 İyul 2012 14:33

Way dehwetdi....

_BianKa_

5 İyul 2012 13:54

NC NC DEMEYE SOZUM YOXDU CAMAAT UJE INSANLIGDAN CIXIB EEEEE BUNU HANSI HEYVAN ELEYIB AYYYYYYY DEHSET

bella and edward

5 İyul 2012 13:34

uyda bele bir insan yer uzende varmi yeni?Ona yalniz serefsiz demek olar.Ozu de tanisa nese pis bir sey edibse yene ne ise.

_ClaRisS_

5 İyul 2012 12:54

Aman Allah ADAMIN INANMAGI GELMIRE WEREFSIZDE BELE INSANLAR...

Faya

5 İyul 2012 10:01

İnsanlıq qalmayıb...
--------------------
ALLAH duaya 3 şəkildə cavab verir; "bəli" deyər istədiyini verər, "xeyir" deyər daha yaxşısını verər, "səbr elə" deyər ən yaxşısını verər.

No.Name

4 İyul 2012 22:59

nc nc nc nc yaziq qadini ne gune qoyubeee dehwet ALLAH CEZASINI VERSIN YENEDE ALLAH QOYURUB BALCANI hirs

Firar

4 İyul 2012 22:07

Ne diyim bilmrem bu nece insandi hec insan deyil ki

FLOR

4 İyul 2012 19:04

ilahi ne gune qoyublar onu gozde sise bax ... o zerbenin biri deyse adama oler ,, nece dozub o.... ne qeder gunahi olsa bele usaga gore gerek el qaldirilmayaydi ... insanlar gunden gune vehsilesir

MEHDI 92

4 İyul 2012 18:57

oh usaqin saqlam olduqunu oyrenince bir az sakitlesdim

ALLAH BELASINI VERSIN

angel470

4 İyul 2012 18:46

allah belasini versin

Poker Face GaGa

4 İyul 2012 18:15

Hamilə bir qadına bu cür vəhşicəsinə hərəkət etmək uje onun nəsə bir problemi var yəqin...yazıq qadın o körpənidə Allah qoruyub ..lənətə gələsən elə maymaq..
--------------------

ToM RiDdle

4 İyul 2012 17:49

Sitat: Esperanza
od olmayan yerdən tüstü çıxmaz, yəqin nəsə olubki döyüb hərhalda

Lap dunyanin en boyuk sefini etsede ele hala salinmaga haqqi yoxdu yoldasinin...
--------------------
Tural Adrian ♥

JeSsie

4 İyul 2012 17:39

Sitat: Esperanza
od olmayan yerdən tüstü çıxmaz, yəqin nəsə olubki döyüb hərhalda

nolsun? Nəsə olsun, ya olmasın.. heç kimə bu vəhşiliyi etmək hüququ verilməyib, hələ o qadındırsa + 2 canlıdırsa..

nə bilim vAllah.. vəhşilikdir.. ALLAH körpəsini qoruyub..

Filay

4 İyul 2012 17:30

Gunumuzde bele qelbsiz insanlar çoxdu hamile qadina nece el qaldirib..Allah cezasin versin!

_VoRKa_

4 İyul 2012 17:29

Esperanza,

Mencede.. Sebebsiz yere niye doysunlerki..? Esas da hamileyken.. Nc Nc.. Nese ba$ aca bilmedim...
yoo
--------------------
бесят тупые принципы.
бесит, что никто не может признаться в своих чувствах.
бесит, что никто искренне не говорит правду.
бесит, что если человек скучает, то он об этом не скажет.
бесит, что мы все прячем правду за неуклюжей ложью...


_Aymir_

4 İyul 2012 17:27

nc nc nc demeye sozum yoxdu camaat uje insanligini itiribee vorka demiw dehwetizm...
--------------------
Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!

Esperanza

4 İyul 2012 17:08

od olmayan yerdən tüstü çıxmaz, yəqin nəsə olubki döyüb hərhalda
loading...

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
Загрузка...
Загрузка...
Загрузка...