Fon yüklənir...
Загрузка...

Rüfət Mehdiyev vəfat edib.

Загрузка...
Azərbaycanın tanınmış müğənnilərindən olan Rüfət Mehtiyev vəfat edib.

Azərbaycanın tanınmış müğənnilərindən olan Rüfət Mehdiyev vəfat edib.

Müğənni bu gecə saat 03.00 radələrində qəflətən dünyasını dəyişib. Mərhumun yaxınlarının dediyinə görə, müğənninin beyninə qan sızıb. Xatırladaq ki, Rüfət Sabir oğlu Mehdiyev 7 iyul 1969-cu ildə Bakıda anadan olub.

26 Bakı Komissarı adına Mədəniyyət sarayının piano sinfində (1976-1986), Azərbaycan Dövlət Universitetinin geoloji coğrafiya fakültəsində təhsil alıb (1986-1992). 1989-cu ildən musiqi ilə məşğuldur. 1992-ci ildən müğənnilik edirdi
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

Honey

9 Fevral 2011 11:54

allah rehmet elesin

BakıLıLaR

2 Fevral 2011 00:33

hele pis oldum yaxwi Insan iydi Allah rehmet elesun...!

CEZA_33

1 Fevral 2011 23:03




Allah Rehmet elesin!!!

___DiMaggio

1 Fevral 2011 22:21

Pis oldu. Mülayim, yaxşı insan idi. ALLAH ailesinə səbr versin. ALLAH rəhmət eləsin.

FLOR

1 Fevral 2011 20:47

Allah rehmet etsin ,,,

KaRoLeVa

1 Fevral 2011 20:34

Allah rehmet elesin. Cavan idi. Uwaqlarida balcadi. Allah ailesine sebr versin. Adamin inanmagi gelmir
--------------------
Tək bir adam üçün darıxırsan, amma nədənsə hər yer sənin üçün kimsəsiz gələr. love

MASTER-SAN

1 Fevral 2011 20:05

Allah rehmet elesin .Inanmirame gozlerime vallah .Men indi bildime men sokdayam ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

l2a1000

1 Fevral 2011 19:47

Eşitmişəm bu gün...Allah rəhmət eləsin.Allahında ona verdiyi ömür bu qədər imiş.Necə diyərlər ölümə çarə yox

Miss_Yerazka

1 Fevral 2011 18:12

Olum Haqqdi....Ne Deyek Allah Rehmet Elesin....Ailesine ve Yaxinlarina Allahdan Sebr Diliyirem........

sweetheart24

1 Fevral 2011 17:53

ne pis oldum Allah rehmet elesin cavan yashinda ehhh Allah ailesine sebr versin yardimcilari olsun wassat

__lovely__

1 Fevral 2011 17:42

Allah rəhmət eləsin... cavan yaşında nə pis oldu... recourse
çox gülərüzlü biri idi... indi də siması gözümün önünə gəlir, dəhşət pis oldum...

Nilay

1 Fevral 2011 17:19

Allah rehmet elesin recourse )xbrim var idi sad

YERAZGIRL

1 Fevral 2011 17:02

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

ChocoLatte

1 Fevral 2011 16:47

Ehh qismeti bele imis.Hec coxda yasi yox idi.Yeri cennet olsun...

BitaneM

1 Fevral 2011 16:22

[b][/b]Chooox uzuldum yeri cennet olsun

Vamp

1 Fevral 2011 16:11

İndi oxudum inanmadımee(Allah Rəhmət eləsin.
--------------------
Siz mənim hərəkətimi görə bilərsiniz, amma nə MƏQSƏD ilə etdiyimi yox...
Siz mənim sözümü eşidə bilərsiniz, amma nə MƏNA ilə deyildiyini yox...
Siz məni görə bilərsiniz, amma ÜRƏYİMİ yox...
MƏQSƏDİMİ, MƏNAMI, ÜRƏYİMİ bilmədən mənim haqqımda fikirlərinizi söyləməyin!!!

Girbinne

1 Fevral 2011 16:11

Allah rəhmət eləsin..

Dior Cherie

1 Fevral 2011 15:45

indi tv-de baxdim,ay allah anasi.arvadi nece aglayirdilar,,mende agladim sorry ...dehweeet
Allah rehmet elesin

Asi_ruh

1 Fevral 2011 15:41

ALLAH rehmet elesin.yeri BEHISht olsun.pis oldum

kudesnik

1 Fevral 2011 15:35

aaa yaziq.cox pis oldum.Allah Rehmet Elesin!

Baliq

1 Fevral 2011 15:21

Allah Rəhmət eləsin pis oldum Allah ailəsinə səbr versin

Hitch

1 Fevral 2011 15:03

Allah rəhmət eləsin. Bayaq eşitdim(

MoNuElLa

1 Fevral 2011 14:59

Allah rehmet elesin!Qebri nurla dolsun!Yeri cennetlik olsun!Amin! melek
--------------------
Men Senin baxiwini sevdim....
Aglimi aparan,ureyimi isiden....♥



Son 1 gun..(

PRESTIGE

1 Fevral 2011 14:55

Hmm bizim qonwumuz idi Rehmete gedib inanmagim gelmir.Ezrayilin hamiynan muqvilesi var klub prizdenti kimi istiyen vaxt senin muqvileni pozub seni o biri terefe gondere biler.Allah rehmet elesin.

Mamedovich

1 Fevral 2011 14:54

Bildikmə görə uşaqları çox balacadı... ALLAHın məsləhətidi... ALLAH rəhmət etsin...

BEZDUWNAYA

1 Fevral 2011 14:46

he bayag qezetde oxudum wok oldum ALLAH rehmet elesin uwaglari cox balaca imiw

elena

1 Fevral 2011 14:42

Çox cavan idi.Allah rəhmət eləsin.Bilmirem niye amma axrıncı ölümlərin çoxunun səbəbi beyinə qan sızmadır.

Allah rəhmət eləsin.Bilmirem niye amma axrıncı ölümlərin çoxunun səbəbi beyinə qan sızmadır.

_Zac_Efron_

1 Fevral 2011 14:33

ALLAH rehmet etsin,ALLAHIn yazdigi qismetdi.ALLAH yaxinlarina sebr versin
--------------------
Лучше умереть стоя, чем жить на коленях

arzu.ps

1 Fevral 2011 14:31

Nəəəəəəə???İnanmagim gəlmireeeeee.42 yaşi vari idi eeeeeee.Allah rəhmət elesin.Ömrü bu qedermiş.
--------------------
Her shey sensiz de Choooxxx gozeldi))))))))))

MR.QARRI

1 Fevral 2011 14:29

şok oldum...........
loading...

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
Загрузка...
Загрузка...
Загрузка...