Fon yüklənir...

Coşqun Rəhimov Bakıya qayıdıb

ÇOŞQUN RƏHİMOV BAKIYA QAYIDIB

ÇOŞQUN RƏHİMOV BAKIYA QAYIDIB

“Bu şəhərdə” yumoristik qrupunun aktyoru Coşqun Rəhimov Türkiyənin İzmir şəhərində müalicəsini başa vuraraq Bakıya qayıdıb. Bu barədə məlumatı telekanallardan birində çıxış edən qrupun prodüsseri Müşfiq Abbasov verib. Aktyorun səhhətinin qənaətbəxş olduğunu deyən Müşfiq Abbasov tezliklə mart ayında təqdim olunacaq konsert proqramı üçün məşqlərə başlayacaqlarını deyib: “Artıq gəlmişik, Coşqun evdədir və səhhəti də yaxşıdır. Yüngülvari müalicəsi qalıb, İnşallah o da bitir. Məşqlərə başlayırıq və martda keçiriləcək konsertə hazırlaşırıq”.

Coşqunun səhhətində heç bir problem qalmadığını deyən prodüsser hal-hazırda aktyorun istirahət etdiyini bildirib: “İzmirdə həkimlər burada keçirilən əməliyyatın nəticələrinə baxdılar. Onlar buradakı əməliyyatın yüksək səviyyədə keçirildiyini bildiriblər. Hər şey əladır və Coşqunun səhhətində heç bir problem yoxdur. Sadəcə olaraq onun 10 – 15 günlük istirahətə ehtiyacı var ki, tam yaxşı olsun. Həkimlər bildirdi ki, 15 gündən sonra “Köhnə Coşqun” kimi nə istəsə edə bilər”.

Mart konserti barədə də danışan Müşfiq Abbasov hələlik aktyorların ayrı-ayrılıqda ssenari ilə tanış olduqlarını deyib: “Məşqlər hələlik fərdi qaydada keçirilir. Yəni, Rəfael də Coşqun da ayrı-ayrılıqda ssenari ilə tanış olurlar. Güclü məşqə başlanılmayıb. Amma 10 – 15 günə qədər məşqlər də başlayacaq”

ŞƏRHLƏR

oficqa

28 Yanvar 2011 14:11

allah sefa versin. cray

KaRoLeVa

21 Yanvar 2011 21:51

cox wukur yaxsidi
--------------------
Tək bir adam üçün darıxırsan, amma nədənsə hər yer sənin üçün kimsəsiz gələr. love

miss_sladka

21 Yanvar 2011 21:02

ne yaxwi cox wukur winked

Arzu

21 Yanvar 2011 14:22

Çox şükür yaxşıdı

Elif_87

21 Yanvar 2011 11:47

Sevindim sağalmağına...
Allah köməyi olsun...

miw_ulya

21 Yanvar 2011 02:50

Allah shefa versin.
Tam sagalsin.
Konserte qeder hec bir sheyi qalmasin.

Lineva

21 Yanvar 2011 00:24

Çox bəyənirəm Rafael və Coşqunu.Yaxşıki sağaldı Coşqun.

JULIDEMU

20 Yanvar 2011 22:40

ALLAH SEFA VERSİN..İNSALLAH TAM SAGALAR....ALLAH KOMEYİ OLSUN...ALLAH SEHNEMİZİ ONSUZ QOYMASİN...AMİİNN melek

BakıLıLaR

20 Yanvar 2011 22:04

Sukur Allaha...!

l2a1000

20 Yanvar 2011 21:32

Lap yaxşı...Sağalmağına sevindim.

MASTER-SAN

20 Yanvar 2011 21:10

laughing
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

denizim

20 Yanvar 2011 20:45

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

MoNuElLa

20 Yanvar 2011 20:39

Cox sukur!
--------------------
Men Senin baxiwini sevdim....
Aglimi aparan,ureyimi isiden....♥



Son 1 gun..(

Resad-9

20 Yanvar 2011 20:35

Allah şəfa versin, İnşallah tam sağalar...

FLOR

20 Yanvar 2011 20:17

teki sagalsin ,, sevdiim aktyorlardan biridi .. amma nese inanmiram o xestelikden kimse qurtulsun

PRETTY GIRL

20 Yanvar 2011 19:38

allah komek olsun onsuz sehnemizin ne yarasigi var.

sahi622

20 Yanvar 2011 19:36

Super halaldi.

Ayka Ronaldo

20 Yanvar 2011 18:43

Nə yaxşı oldu, sağaldı

black_men017

20 Yanvar 2011 17:53

Bele insanlar bizim sehnemize hele cox lazimdir ! ! !

NINIKO

20 Yanvar 2011 16:55

COX SEVINDIM TEKI HEMISHE AYAQ USTE OLSUN.

Qreqor Zamza

20 Yanvar 2011 16:16

Şükür Allaha,sevindim sağalmasına.
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

ChocoLatte

20 Yanvar 2011 15:45

Coox Sukur ALLAHa lap yaxsi sevindim...

Mamedovich

20 Yanvar 2011 15:14

Düzü cavan adamlara nəsə olanda çox pis oluram nə yaxşıki saqaldı ALLAH bundan sonrada köməyi olsun

Mr_RoCCo

20 Yanvar 2011 15:10

lap yaxşı..sevindim sağalmağına.. winked
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Britney Spears

20 Yanvar 2011 14:13

Çox narahat idim..Sağaldığına sevindim..)

Nilay

20 Yanvar 2011 14:03

LAP YAXSI KI,, SAGALDI )ALLAH QOYSA MARTDAKI KONSERTINE GEDECEM winked

Emil

20 Yanvar 2011 13:54

Lap yaxçı, işlərindədə uğurlar.
--------------------

To get away clean, you have play dirty.

arzu.ps

20 Yanvar 2011 12:52

Allah wefa verer Inwallh
--------------------
Her shey sensiz de Choooxxx gozeldi))))))))))

Dior Cherie

20 Yanvar 2011 11:38

Wukur allaha sagaldi)Inwallah gedecem martdaki konsertlerine smile

İrmak

20 Yanvar 2011 11:17

Bə izmirdə coşqunun yanına belə yaxınlaşmırdı həkimlər..
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
Geniş Yığcam