Fon yüklənir...

Aktyor Coşqun Rəhimov müalicə üçün Türkiyəyə gedib

Aktyor Coşqun Rəhimov müalicə üçün Türkiyəyə gedib

Ötən ay cərrahiyyə əməliyyatı yolu ilə boğazından 120 şiş çıxarılan azərbaycanlı aktyor Coşqun Rəhimov reabilitasiya kursu keçmək üçün Türkiyəyə gedib.
“Bu şəhərdə”nin prodüseri Müşfiq Abbasov verdiyi açıqlamasında bildirib ki, İzmir xəstəxanalarının birində reabilitasiya kursu keçən aktyor 200 qram radioaktiv yod qəbul edib: “Coşqun Rəhimov hazırda özünü daha yaxşı hiss edir. Artıq lazımi analizlər götürülüb və bir neçə gündən sonra analizlərin nəticələri məlum olacaq. Məhz bundan sonra Coşqunun nə zaman Bakıya qayıdacağı məlum olacaq. Bu analizlərin nəticəsi məlum olacaq ki radioaktiv yodun qəbulu zamanı orqanizmə daxil olan radiasiya tam çıxıb, ya çıxmayıb. Əgər çıxmayıbsa, demək ki, ona təyyarəyə minmək olmaz və belə olacağı təqdirdə Coşqun daha 10 gün orada qalmalıdır”.

M. Abbasov deyib ki, əgər analizlərin cavabı müsbət olsa, o zaman aktyor Bakıya yanvarın 13-də qayıda biləcək: “Radioaktiv yod qəbul etdiyinə görə həkimlər palataya xüsusi geyimdə girirlər. Onlar aktyora 2 metrdən çox yaxınlaşa bilmirlər. Biz isə onunla palatada quraşdırılmış xüsusi monitor və mikrofonla danışırıq. Coşqun yod içib ki, cərrahiyyə əməliyyatından sonra qalan bütün mikroblar məhv olsun. Bu müalicə uğurla nəticələnəcək”. M. Abbasov bildirib ki, Türkiyənin İzmir şəhərinin sözügedən xəstəxanasında onları çox yaxşı qəbul ediblər və hazırda aktyorun müalicəsi yüksək səviyyədə aparılır.

Coşqun Rəhimov eləcə də İzmirdə xüsusi dərman qəbul etməyə başlayıb ki, bu dərmanı da bütün ömrü boyu qəbul etməlidir. Sözügedən dərman qalxanvarı vəzi əvəz edir. Coşqun Rəhimov müalicə kursunu bitirdikdən və Vətənə döndükdən sonra 5-8 mart tarixində Heydər Əliyev Sarayında nümayiş olunacaq “Bu şəhərdə”nin məşqlərinə başlanılacaq.

ŞƏRHLƏR

black_men017

10 Yanvar 2011 10:39

Hele bizim sehnemize lazimli bir insandi ! ! !

MooN_LIGHT

9 Yanvar 2011 15:09

allah sefa versin

BakıLıLaR

9 Yanvar 2011 03:45

Allah wefa versun yaxwi olar INWALLAH

FLOR

9 Yanvar 2011 01:01

Allah se=fa versin birce ailesine sag salamat donsun bu her seye deyer

m.Hesenzade

8 Yanvar 2011 23:42

Allah şəfa versin.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Nahid-19

8 Yanvar 2011 22:06

ALLAH şəfasını versin..İNŞALLAH ALLAH qoysa hər şey yaxşı olar və yenidən səhnələrə qayıdar....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Ideal

8 Yanvar 2011 21:55

Allah sefasin versin

YERAZGIRL

8 Yanvar 2011 20:12

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

ChocoLatte

8 Yanvar 2011 20:12

ALLAH sefa versin.Bunu teleliknen esidmisem,cox pis oldum.Yaxsi aktyor idi.Hormetim var...

MASTER-SAN

8 Yanvar 2011 20:11

Sitat: NellY
Allah wefa versin!....

--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Aidan

8 Yanvar 2011 20:07

Sitat: Robert Pattinson
Allah şəfa versin.İnşAllah tezliklə sağalar.

--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

Emil

8 Yanvar 2011 19:46

Sitat: __lovely__
Allah köməyi olsun...

--------------------

To get away clean, you have play dirty.

Qreqor Zamza

8 Yanvar 2011 19:26

Allah şəfa versin.İnşAllah tezliklə sağalar.
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

İrmak

8 Yanvar 2011 18:45

Maraqla izlədiyim aktiyordu inşallah sağalar yenə aktiyorluğuna davam edər.
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Britney Spears

8 Yanvar 2011 18:09

Çox istedadlı aktyordu..Çalışqan insandı..Allah şəfa versin..İnşaallah konserte kimi sağalar..Hələ ondan da tez..

___DiMaggio

8 Yanvar 2011 17:29

ALLAH şəfa versin

Lineva

8 Yanvar 2011 17:28

Bilirdim.Allah şəfa versin.

__lovely__

8 Yanvar 2011 17:17

Allah köməyi olsun...

Dior Cherie

8 Yanvar 2011 16:59

Allax wefa versin!! no

Ruvi

8 Yanvar 2011 16:37

Sitat: NellY
Allah wefa versin!...

MoNuElLa

8 Yanvar 2011 16:33

Ewitmiwem bu haqda.Bilirem ki,emiliyyat olunub.Emiliyyat 12 saat cekib.Coxdan baw verib.Ama indi mualice alir.ALLAH sefa versin
--------------------
Men Senin baxiwini sevdim....
Aglimi aparan,ureyimi isiden....♥



Son 1 gun..(

Mr_RoCCo

8 Yanvar 2011 16:20

Allah şəfa versin recourse
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Mamedovich

8 Yanvar 2011 16:13

ALLAH SEFASI OLSUN INSALLAH

NellY

8 Yanvar 2011 16:03

Allah wefa versin!....

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
Geniş Yığcam