Fon yüklənir...
Загрузка...

İmam Muda

Загрузка...
Imam Muda

Ölkəmizdə və dünyada fenomen halına gələn "star" yarışmalarına biri də əlavə olundu. "American Idol" və "The X Factor" kimi proqramlardan sonra indi də "İmamstar" yarışması başladı.


Malaziyada bir televiziya kanalı ölkənin ən qabiliyyətli gənc dini liderini seçir.

"Imam Muda" (Gənc İmam) adlı yarışa qatılan, yaşları 19-27 arasında olan 10 malaziyalı təxminən üç ay davam edən bir imtahandan keçirilir.

Bu müddət ərzində eyni evdə qalan gənclərə hər həftə bir vəzifə verilir və köhnə bir qadın müfti hər həftə sonunda bir iştirakçını çıxardır.

Yarışmacılara düzgün bir imam olduqlarında qarşılaşacaqları əzan oxuma, vəz vermə, namaz qıldırma kimi vəzifələr verilir. Gənclərə verilən vəzifələrdən ilki bir nəşi yuyub basdırmaq idi. Basdırılan cəsədlərin meyitxanalarda sahibsiz qalan kəslərə aid olduğu ibildirilib.

Yarışı qazanan malaziyalının mükafatı isə milyon dollarlar qazanmaq deyil: Səudiyyə ərəbistanıdakı Əl Mədinə Universitetində təhsil təqaüdü.

Malaziyada izlənilmə rekordları qıran yarışda bir ay geridə qalıb.
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

LaLa

10 İyul 2010 19:00

Maraqlı məlumatdı.Yəqinki proqram da maraqlı olar.

Sweety

2 İyul 2010 23:58

Nə deyim bir bu çatmirdi mocking mollalarin yarişi həəə crazy maraqli olardi haa biggrin

Dima Bilan

29 İyun 2010 12:37

cox saol

HellsAngeL

29 İyun 2010 11:21

fuu bir bu çatışmıdı..

___DiMaggio

29 İyun 2010 00:46

Sitat: Sevka_(JoY)
Aman ALLAH !!
Yaxşı, mollanı başa düşdük, Bəs onu verən hansı ağıldadı ?



Ona veren ushaglar da ele mirt ushaglardi. Meze üchün verirler. Olar olmasa hardan bilmey olar ki, molla uyandi?
heri

Sevka_(JoY)

28 İyun 2010 21:48

Sitat: ___DiMaggio
Baki kendderinde de tez-tez neshe verirler mollalara


Aman ALLAH !!
Yaxşı, mollanı başa düşdük, Bəs onu verən hansı ağıldadı ?
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

LARACROFT

28 İyun 2010 20:52

Maraqlı məlumatdı.Yəqinki proqram da maraqlı olar.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Hitch

28 İyun 2010 19:07

yaxşıdır belə şeylər dini təbliğat baxımından.

__lovely__

28 İyun 2010 18:02

lap maraqlı gəldi mənə... molların da yarışı olarmış... smile

___DiMaggio

28 İyun 2010 17:25

Sitat: Sevka_(JoY)
Demə ee, demə.. Axxx, bizim bu mollalar.
Allah heç kimə qismət eləməsin, qəbrüstündə , Deməli :
ən asan Fatihə surəsini də kağızdan oxuyur.. Hələ oşibkalarını demirəm..
Sonra, 86 ayəlik Yasin surəsini 10 cümlə ilə yola verir .. Əstağfirullah !
nəisə .


2008in yayi idi, bakiya gedmishem, kubinkada dostumun babasi rehmete gedmishdi. Salam-sagol, molla geldi oturdu, 1-2 dua oxudu, ushglar neshe veribler, chekir guya bilmir nedi, diyir bu ne siqaretidi bele, özüde gülmeyi gelir. Diyirler ala molla emi guya bilmirsen ne siqaretidi, bir-iki qullam alannan sora ötürdü yanindakina cig

Baki kendderinde de tez-tez neshe verirler mollalara. bir defe de Nardaranda molla nesheni chekib, girmishimish stolun altina sarcasti

Sevka_(JoY)

28 İyun 2010 17:15

Vallah, bilmirəm nə yazım ?.. Bilmirəm, yaxşı münasibət bəsləyim yoxsa, chepe axtarım ???

Əvvəla yaxşısı budur, xəbərə görə təşəkkür edim. - təşəkkür, maraqlı idi, birinci dəfədi, belə yarışma eşidirəm.


Sitat: ___DiMaggio
akida da Mollastar kechirdsünler, yasda en chox neshe cheken Molla sechilsin SMS´nen

Demə ee, demə.. Axxx, bizim bu mollalar.
Allah heç kimə qismət eləməsin, qəbrüstündə , Deməli :
ən asan Fatihə surəsini də kağızdan oxuyur.. Hələ oşibkalarını demirəm..
Sonra,
86 ayəlik Yasin surəsini 10 cümlə ilə yola verir .. Əstağfirullah !
nəisə .
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

fabregas105

28 İyun 2010 17:08

nea fuu

kissed_a_girl

28 İyun 2010 16:44

bu ne demekdi indi!!!

(Bakinech)

28 İyun 2010 16:19

Sitat: ___DiMaggio
:-D Bakida da Mollastar kechirdsünler, yasda en chox neshe cheken Molla sechilsin SMS´nen

pivo mocking))

İrmak

28 İyun 2010 16:18

Bu qədərdə yoxda
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

___DiMaggio

28 İyun 2010 16:17

:-D Bakida da Mollastar kechirdsünler, yasda en chox neshe cheken Molla sechilsin SMS´nen

Lunchi_Pulchi

28 İyun 2010 16:13

maraqlı məlumatdı .şəxsən o proqrama baxmaq istərdim
loading...

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
Загрузка...