Fon yüklənir...
Загрузка...

Müğənni Rüfət Mehdiyevin ölümündən 3 il ötür

Загрузка...
Müğənni Rüfət Mehdiyevin ölümündən 3 il ötür

 

Müğənni Rüfət Mehdiyev tarixin bu günü həyata əbədi olaraq gözlərini yumdu.

Rüfət Mehdiyev 7 iyul 1969-cu ildə Bakıda anadan olub.

Müğənni Bakı Dövlət Universitetinin Geoloji coğrafiya fakültəsində təhsil alıb. (1986-1992). 1989-cu ildən musiqi ilə məşğul olub. 1992-ci ildən müğənnilik fəaliyyətinə başlayıb. Space televiziyasında hazırlanmış “Qış nağılı” (2004) və“Baharın nağılı” (2008) film-verilişlərində çəkilib.

Onun ifasında dinlədiyimiz “Darıxdım”, “Həyatı sevirəm”, “İl keçdi” və s. kimi mahnılar hələ də onu xatırlayanların yaddaşındadır.

1 fevral 2011-ci il tarixində insultdan dünyasını dəyişib.

Nizami rayon qəbiristanlığında dəfn edilib.
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

sami079

3 Noyabr 2014 02:44

çox severdim mahnılarlnı allah rehmet elesin

❃FloRal❃

2 Fevral 2014 08:38

ALLAH rehmet elesin
--------------------

***
❃❃❃

***

A.M

2 Fevral 2014 00:05

iller ne tez kevıre, 3ılde oldu uje

Səməd

1 Fevral 2014 21:42

gozel mugenni idi ALLAH rehmet elesin

Kerim4

1 Fevral 2014 21:06

Mende pis olmuşdum eşidende .

Nahid-19

1 Fevral 2014 20:49

Çox gözəl mğənni idi rəhmətə gedəndə mən əsgərlikdə idim eşitdim çox pis oldum ALLAH rəhmət eləsin Amin....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

A_K

1 Fevral 2014 20:29

Telefonuma gelmişdi xeberi Allah rahmet elesin. Deyirem ne tez keçdiye 3 il. Elebilki dűnen rehmete getmişdiye
--------------------
Bataryam bitince yeni telefon alıyorum ne öyle fakir gibi şarja mı takıcam . biggrin

Night Wolf

1 Fevral 2014 20:25

ALLAH rəhmət elesin o vaxtı edidende çox pis olmuşdum :(
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

Qismet directioner

1 Fevral 2014 20:16

ALLAH RƏHMƏT ELƏSİN.QƏBRİ NURLA DOLSUN.
--------------------
-Did you see my life?
+No.
-Why not?
+Because I am blind. lol


Starbucks

1 Fevral 2014 20:14

Allah rəhmət eləsin(
--------------------
Follow İnstagram: @anti_standart

Həyat

1 Fevral 2014 20:12

Allah Rəhmət Etsin Amin
--------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Həyat-bir kitabdır ki, müəllifi sən özünsən.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jenny J

1 Fevral 2014 20:12

Allah rəhmət eləsin
--------------------
Wow man, this is weird on acid..



M_A_R_I_K

1 Fevral 2014 20:05

Allah rehmet elesin ozune hormet eliyen mugennilerden idi reehmete getdiyin sizden indi ewidirem...!!!
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

Dark PrincesSa

1 Fevral 2014 20:01

Ne deyek Allah rehmet elesin ama beyenmrdm onu know2
loading...

Məlumat

Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
Загрузка...
Загрузка...
Загрузка...