Joy.az » Din » Hər gün bir dəfə Allah deyək!!!
Hər gün bir dəfə Allah deyək!!!
"Əziz userlər bir mövzuda oxudum və belə bir xəbər hazırlamaq istədim... Hər gün heç olmasa bir dəfə olsun Allahı xatırlayaq nə deyirsiniz???"
"Allahım Həmd olsun sənə yeni bir günə sağlam və səhhətli başlamağı nəsib etdin mənə.
Allahım bir günə daha gözümü açmağı nəsib etdin; dünənə kədərlənməməyi sabaha aygılanmamayı nəsib etdin. Sənə şükrlər olsun Allahım.
Allahım mənə verdiyin nemətlər üçün sənə minlərlə dəfə şükrlər olsun ...
ALLAHIM nəfəs aldıgım hər saniyə üçün həmd olsun sənə...
P.S: Ona hər yeməkdən sonra, hər gözəl andan, hər pis hadisədən sonra şükr edin. Sizi yaradan Odur. Ətrafınıza baxın və necə möhtəşəm, necə gözəlliklər yaratdığını görün. Naşükürlük etməyin. Çünki Onun yaratdığı kimi heç kim heç nə yarada bilməz. Onun böyüklüyünü, əzəmətini başa düşün artıq. Bəlkə şükr edəsiz? Ürəyimiz hər atışında Onun adını deyir, diliniz də desin.
Təşəkkür Edənlər (30): Britney Spears, _ANTI EMO_, UKA_86, (Bakinech), Paris, Alize Deniz, True_Love, Lady_ADU, CODRA, VELIYEVA, Nagil, Diji, Lunchi_Pulchi, LARACROFT, TARKANFAN, Dj KaMiL, Ruhsar, Deviant, _REQANA_, Robert Pattinson, denizim, MACUTA, POLKOVNIK, psixoloq_01, alik10, BaKiLi_QeDeS, _LoVe_YoU_, AnGeL_LoVe, leqenda1, lalo..
Siz sayta Qonaq qismində daxil olmusunuz. Zəhmət olmasa QEYDİYYATdan keçin.
| |
#52 :: Müəllif: gozel207 :: 28 İyul 2010 01:16 |
|
|
|
Allahı daim zikr etmək ona çox yaxın olmaq deməkdir...
|
|
|
|
|
|
| |
#51 :: Müəllif: AnGeL_LoVe :: 25 İyul 2010 12:52 |
|
|
|
Allahım hər zaman qəlbimdədi..
|
|
|
|
|
|
| |
#50 :: Müəllif: BaKiLi_QeDeS :: 12 İyul 2010 12:56 |
|
|
|
Gunde 5 Defe Namaz Qilmaliyiq ve Yolda Zaddada zikr Elemeliyik , Hardasa 1 Gunde 100-nen artiq dimey Vacib Buyrulub bize...Amma Emel Edirikmi..??
|
|
|
|
|
|
| |
#49 :: Müəllif: psixoloq_01 :: 5 İyul 2010 23:17 |
|
|
|
menDE HER GUN DEYİREM 1 DEFE YOX 10 DEFE YOX COX DEYİLMELİ ALLAHA OLAN SEVGİNİZ ARTSİN AMİN İNSALLAH
|
|
|
|
|
|
| |
#48 :: Müəllif: master-san :: 5 İyul 2010 23:08 |
|
|
|
wEYTAN QOYURKI MEN ALLAH DEYIM .Ammki men bele duwunuremki Allah demeye ehtiyyac yoxdu .Allah bizim qelbimizde silinmeyen bir mohurdu ..Allahi unutmaq olarmi hec .Hemin insanki ALLAhi unudur vay onun gunune
------------------
Qaldım getmədim ..Sevinənlər mənə hədiyyə göndərsin :))
Joy.Az miilləti qaldırın əlləri...
Mən əbədiyyət üfüqündə doğan bir Günəşəm ,Günəş qurub eləyəndə əlbbətdə saralır...!!!
|
|
|
|
|
|
| |
#47 :: Müəllif: Londra :: 5 İyul 2010 22:05 |
|
|
|
Sovetlər dövründə çoxları ürəyində allaha inanırdı,amma ateist deyilirdi hər yerdə.İnanmıram ki,onların hamısı cəhənnəmə gedib.Azərbaycanın 80 faizi bəlkə də elə idi.
------------------
Нужно уметь признавать свои ошибки, даже если ошибаешься в людях. ....
|
|
|
|
|
|
| |
#46 :: Müəllif: A_L_F_A :: 5 İyul 2010 21:37 |
|
|
|
Sitat: denizim nə ATS-dir, nə də EATS 
|
|
|
|
|
|
| |
#45 :: Müəllif: Dj KaMiL :: 5 İyul 2010 21:36 |
|
|
|
Sitat: TARKANFAN Yene eyni shey. Men axi ilk sherhimde de qeyd etdim ki, movzunun bashligini deyirsense, razi deyilem, duzgun fikir deyil o. Amma yazidaki unutqanliq movzusu meni deyirdi sanki. Men de onu nezerde tutub, hetta o hisseni qeyd ederek sitat getirdim o yazidan. Unutqanliq ateist olmaq menasini vermir tebii ki. Dexlisi yoxdur. Umid edirem cavabimi bu sherhimde daha konkretleshdirdim. Aydındır. Bu da o deməkdir ki, o xəbər ana fikri ilə tamamən səhv xəbər idi. Vse.
------------------
*Hər kəsin fəxr ediləsi bir cəhəti vardır. *Etiraf etdiklərimiz sirrlərimiz deyildir... *Məqsədinin olması üçün, məsuliyyətin olmalıdır. *İnsanın həyat təcrübəsi yaşa dolduqca artmır, acı çəkərək artır... (by Kamil Səmədli)
|
|
|
|
|
|
| |
#44 :: Müəllif: MACUTA :: 5 İyul 2010 21:36 |
|
|
|
Allah razı olsun.hər gün namazda ,dualarda ALLAH deyirəm mənz buna görə də ŞÜKÜR ALLAHA
|
|
|
|
|
|
| |
#43 :: Müəllif: TARKANFAN :: 5 İyul 2010 21:35 |
|
|
|
Sitat: Dj KaMiL Unutqanıqsa biz ateistik? Konkret cavab ver mənə xahiş edirəm.. Yene eyni shey. Men axi ilk sherhimde de qeyd etdim ki, movzunun bashligini deyirsense, razi deyilem, duzgun fikir deyil o. Amma yazidaki unutqanliq movzusu meni deyirdi sanki. Men de onu nezerde tutub, hetta o hisseni qeyd ederek sitat getirdim o yazidan. Unutqanliq ateist olmaq menasini vermir tebii ki. Dexlisi yoxdur. Umid edirem cavabimi bu sherhimde daha konkretleshdirdim.
|
|
|
|
|
|
| |
#42 :: Müəllif: denizim :: 5 İyul 2010 21:32 |
|
|
|
Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun. Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
|
|
|
|
|
|
| |
#41 :: Müəllif: A_L_F_A :: 5 İyul 2010 21:32 |
|
|
|
Sitat: Gunka7 ateist nedir? TELEFON QOVŞAĞİ
|
|
|
|
|
|
| |
#40 :: Müəllif: Robert Pattinson :: 5 İyul 2010 21:27 |
|
|
|
Hər gün dəfələrlə ALLAH`ın adını çəkirəm.Hər gün ALLAH`a şükr edirəm.Gözəl xəbər üçün çox sağol Damla.ALLAH razı olsun.Sitat: Britney Spears Mən çox naşükür insanam.. 
|
|
|
|
|
|
| |
#39 :: Müəllif: Moren :: 5 İyul 2010 21:26 |
|
|
|
Kamillə hardasa razılaşmaq olar Turalın mövzusu barədə. Hərdən müsəlman olduğunu unudub, buna baxmayaraq allaha inanmaq ateistlik deyil. Ateist tam başqa şeydir. Belə çıxır insan bir anlıq günah iş görəndə ateist olur o? Düzgün fikir deyil. Tural hər gecə allaha dua edən ateist görüb?)
------------------
|
|
|
|
|
|

| |
#38 :: Müəllif: Dj KaMiL :: 5 İyul 2010 21:22 |
|
|
|
Sitat: Londra Ateist sözü müasir sözdü.Onun deyilməsinin günah olduğunu harda oxumusan?Oğlanlar pis sözlər danışanda heç fikirləşmirlər ki bunu demək günahdır.Hansısa qız haqqında əsası olmayan söz danışanda heç düşünmürsünüz ki günahdır.Günah olacaq o qədər hərəkətlər var ki fərqinə varmadan edilir. Orda həqiqətlər yazılmışdı.Bu mənim fikrimdir Əlini Vəliyə qatdın sən. Nə müasir? Nə qeyri müasir? Ateist elə ateistdir, kafirdir. Müasirliyə gediriksə biz onda ateist anlandıraq özümüzü? Məncə düşünmədən yazdın bu sözü.. Əstəğfrullah, heyrətə gəlirəmee indiki gənclərin bu cür düşündüyünü görəndə... Allah islah etsin hər kəsi.. Oğlanlar pis söz deməsi, ay nə bilim söz atması, bunların hamısı batil əməllərdir, bunun ateistliklə nə əlaqəsi? Biz etdiyimiz bu əməllərlə o biri dünyada cavab verəciyik onsuzda, ama ateistlər pramoy tullanacaq cəhənnəmə. Sitat: TARKANFAN Ok, bir de deyim). Tebii ki, ozumu o cur hesab etmirem, shukur Allaha, aglim yerindedir. Men sadece senin dediyin o unutqanligi nezerde tuturam. Yani gundelik unutqanliq. Unutqanıqsa biz ateistik? Konkret cavab ver mənə xahiş edirəm..
------------------
*Hər kəsin fəxr ediləsi bir cəhəti vardır. *Etiraf etdiklərimiz sirrlərimiz deyildir... *Məqsədinin olması üçün, məsuliyyətin olmalıdır. *İnsanın həyat təcrübəsi yaşa dolduqca artmır, acı çəkərək artır... (by Kamil Səmədli)
|
|
|
|
|
|

| |
#37 :: Müəllif: TARKANFAN :: 5 İyul 2010 21:18 |
|
|
|
Sitat: Dj KaMiL Sən özünü bu cür hesab edirsən? Ok, bir de deyim). Tebii ki, ozumu o cur hesab etmirem, shukur Allaha, aglim yerindedir. Men sadece senin dediyin o unutqanligi nezerde tuturam. Yani gundelik unutqanliq.
|
|
|
|
|
|
| |
#36 :: Müəllif: Londra :: 5 İyul 2010 21:18 |
|
|
|
Dj KaMiL, Ateist sözü müasir sözdü.Onun deyilməsinin günah olduğunu harda oxumusan?Oğlanlar pis sözlər danışanda heç fikirləşmirlər ki bunu demək günahdır.Hansısa qız haqqında əsası olmayan söz danışanda heç düşünmürsünüz ki günahdır.Günah olacaq o qədər hərəkətlər var ki fərqinə varmadan edilir. Orda həqiqətlər yazılmışdı.Bu mənim fikrimdir
------------------
Нужно уметь признавать свои ошибки, даже если ошибаешься в людях. ....
|
|
|
|
|
|
| |
#35 :: Müəllif: Jeyibon :: 5 İyul 2010 21:18 |
|
|
|
Sitat: _REQANA_ Heç bir dinə sitayiş etməyən və Allaha inanmayan. M.F. Axundov kimi.
Sitat: Vanessa Allaha inanamayan... Təşəkkürlər...
------------------
Fərqli olmaq üçün,fərqli baxmaq lazımdır
|
|
|
|
|
|

| |
#34 :: Müəllif: Dj KaMiL :: 5 İyul 2010 21:13 |
|
|
|
Sitat: TARKANFAN Axi men dedim, bashliga gore deyirsense, ona sozum yox, tebii ki, razi deyilem. Amma movzunun megzi bashqa idi, men ona esasen dedim ki, raziyam.
Yox, mən başlığa görə demirəm, mən ümumi xəbərə qarşı idim onsuzda, sadəcə heç olmasa başlığı dəyişməsini istəmişdim Turaldan, dəyişmədi, günahı öz boynuna. Yox, gəl belə eləyəkdə, insanın özünü ateist adlandırması ən böyük günahdır, ənnnn. Yada kiməsə ateist deməsi, kiminsə babalını yuması ən böyük günahdır. O insan qeydsiz, şərtsiz cəhənnəmə gedəcək, tövbə etməsə. Sənin səhər duranda ağlında başqa şeyləri olması başqa şeydir, bu sadəcə bir anlıq unutqanlıqdır, bu unutqanlığı da dua edərək, namaz qılaraq, Quran oxuyaraq təmizləyə bilərsən, k stati bu müstəhəbdir, əgər dini cəhətdən yanaşsaq. O xəbərin mövzusu tamam başqa idi, durub kişinin oğlu deyir ki, siz ateistsiz! ateistin nə demək olduğunu bilirsizsiz? Məncə bilən insan heç vaxt belə danışmazdı. Ateist şeytana tabe olan, Allahı inkar edən, Allaha qarşı çıxan deməkdir. Sən özünü bu cür hesab edirsən?
------------------
*Hər kəsin fəxr ediləsi bir cəhəti vardır. *Etiraf etdiklərimiz sirrlərimiz deyildir... *Məqsədinin olması üçün, məsuliyyətin olmalıdır. *İnsanın həyat təcrübəsi yaşa dolduqca artmır, acı çəkərək artır... (by Kamil Səmədli)
|
|
|
|
|
|

| |
#33 :: Müəllif: Ruhsar :: 5 İyul 2010 21:11 |
|
|
|
təşəkkür Damlacım çox gözəl mövzuya toxunmusan Allah razı olsun
|
|
|
|
|
|
| |
#32 :: Müəllif: Vanessa :: 5 İyul 2010 21:10 |
|
|
|
Sitat: Gunka7 ateist nedir? Allaha inanamayan...
------------------
Dinlə məni, ürəyini deyil... Dinlə sözlərimi, hisslərini deyil...
Sən sadəcə düşün Var olan dostluğumuzu düşün, dostluğumuzu məhv edən xəyali sevgini deyil.
Ve men daha olmayacam!.......
|
|
|
|
|
|
| |
#31 :: Müəllif: _REQANA_ :: 5 İyul 2010 21:09 |
|
|
|
Sitat: Gunka7 ateist nedir? Heç bir dinə sitayiş etməyən və Allaha inanmayan. M.F. Axundov kimi.
|
|
|
|
|
|
| |
#30 :: Müəllif: TARKANFAN :: 5 İyul 2010 21:08 |
|
|
|
Sitat: Dj KaMiL Sən ateistsən? Axi men dedim, bashliga gore deyirsense, ona sozum yox, tebii ki, razi deyilem. Amma movzunun megzi bashqa idi, men ona esasen dedim ki, raziyam.
|
|
|
|
|
|
| |
#29 :: Müəllif: Jeyibon :: 5 İyul 2010 21:07 |
|
|
|
------------------
Fərqli olmaq üçün,fərqli baxmaq lazımdır
|
|
|
|
|
|
| |
#28 :: Müəllif: Dj KaMiL :: 5 İyul 2010 21:06 |
|
|
|
Sitat: TARKANFAN Sehv niye olur ki? Sen umumi o bashligi deyirsense, ona sozum yox, amma movzunun megzi tam dogru idi. Chunki ele ozumde orda yazildigi kimiyem. Tebii ki, seher achilan kimi Allahsiz olmuram, sadece yada salmiram, hemishe geceler yada dushur ve geceler dua edirem. Yazida da bu deyilirdi yadimda qaldigi qederile. Burda bircə dənə sual ola bilər, mən söhbəti xırdalamayacam, sadəcə sənə bircə sual verəcəm. Sən ateistsən?
------------------
*Hər kəsin fəxr ediləsi bir cəhəti vardır. *Etiraf etdiklərimiz sirrlərimiz deyildir... *Məqsədinin olması üçün, məsuliyyətin olmalıdır. *İnsanın həyat təcrübəsi yaşa dolduqca artmır, acı çəkərək artır... (by Kamil Səmədli)
|
|
|
|
|
|
| |
#27 :: Müəllif: TARKANFAN :: 5 İyul 2010 21:05 |
|
|
|
Sitat: Londra Əslində Tural həqiqəti yazmışdı.Ordakı şərhlər də maraqlı idi. Beli, ele o yazida ozumu gorduyume gore razilashdim.)
|
|
|
|
|
|
| |
#26 :: Müəllif: Dj KaMiL :: 5 İyul 2010 21:05 |
|
|
|
Sitat: Londra Əslində Tural həqiqəti yazmışdı.Ordakı şərhlər də maraqlı idi. Turalın yazdıqları cəfəngiyyat idi. O sözü Tural yazmasaydı elə bilərdim ki, hansısa ateist yazıb.
------------------
*Hər kəsin fəxr ediləsi bir cəhəti vardır. *Etiraf etdiklərimiz sirrlərimiz deyildir... *Məqsədinin olması üçün, məsuliyyətin olmalıdır. *İnsanın həyat təcrübəsi yaşa dolduqca artmır, acı çəkərək artır... (by Kamil Səmədli)
|
|
|
|
|
|
| |
#25 :: Müəllif: TARKANFAN :: 5 İyul 2010 21:04 |
|
|
|
Sitat: Dj KaMiL Səhv söhbət idi o.. Sehv niye olur ki? Sen umumi o bashligi deyirsense, ona sozum yox, amma movzunun megzi tam dogru idi. Chunki ele ozumde orda yazildigi kimiyem. Tebii ki, seher achilan kimi Allahsiz olmuram, sadece yada salmiram, hemishe geceler yada dushur ve geceler dua edirem. Yazida da bu deyilirdi yadimda qaldigi qederile.
|
|
|
|
|
|
| |
#24 :: Müəllif: Londra :: 5 İyul 2010 21:01 |
|
|
|
Dj KaMiL, TARKANFAN, Əslində Tural həqiqəti yazmışdı.Ordakı şərhlər də maraqlı idi.
------------------
Нужно уметь признавать свои ошибки, даже если ошибаешься в людях. ....
|
|
|
|
|
|
| |
#23 :: Müəllif: Lady_A :: 5 İyul 2010 20:57 |
|
|
|
ALLAHIM nəfəs aldıgım hər saniyə üçün həmd olsun sənə...
|
|
|
|
|
|
Məlumat
Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
|